A kiadó a személyesebb ügyfélkapcsolatok kialakítása valamint az értékesítés növelése érdekében új kommunikációs csatornát kívánt létrehozni. A pályázat célja a Reader’s Digest outbound (kimenő) hívásainak bonyolítását végző ügynökség(ek) kiválasztása volt. A Bell Telemarketing – mely már közel egy éve a Reader’s Digest inbound (bejövő) telemarketing tevékenységét végzi -, a pályázaton elért legjobb eredmény következtében a kiadó ügyfélszolgálatának túlnyomó többségét bonyolítja.
A Bell Telemarketing nyerte a Reader’s Digest Kiadó meghívásos tenderét outbound (kimenő) hívásainak bonyolítására. A kimenő hívások bonyolításában azonban további két telemarketing ügynökség is kiegészítő szerepet kap.
Az augusztusban zajlott tesztkampány során a pályázó ügynökségek feladata volt a Reader’s által kijelölt ügyfelek direkt megkeresése telemarketing eszközök segítségével, értékesítés céljából.
A Bell Telemarketingnél a kampány megkezdése előtt az operátorok marketing, kommunikációs és eladás-technikai tréningen vettek részt, melyen az általános marketing ismereteken, az üzleti gondolkodás alapjainak megismerésén túl szituációs gyakorlatokon keresztül készültek fel a várható helyzetekre. A felkészülést követően az operátorok munkájának folyamatos értékelését, fejlesztését úgynevezett on-the-job tréningek biztosították, melyek azóta is napi szinten folynak.
Az augusztusban lezajlott tesztkampány során a Bell Telemarketing 26 %-os értékesítési eredményével a legjobbnak bizonyult, ami a Reader’s Digest havi akár 50.000 db kimenő hívásának kezelését is jelentheti a Bell számára.
Csomor Tamás, a Bell Telemarketing Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: “Az eddigi munkánk során a RD ügyfeleivel való kapcsolattartás kizárólag a beérkező hívások kezelésére szorítkozott. Az elmúlt néhány hónapban az ügyfélszolgálat tevékenysége kiegészült olyan kimenő hívások kezdeményezésével, melyek során a kiküldött DM ajánlatokat követtük le illetve az adott hónap ajánlatával kerestük meg a potenciális érdeklődőket. Az általunk bonyolított kampányok mind a szorosabb ügyfélkapcsolatok kialakítását, mind az értékesítési mutatókat tekintve eredményesek voltak: az ügyfelek akciós ajánlatokkal való közvetlen megkeresésével például 13 és 30% közötti értékesítési arányt értünk el.”
Sárközy Ágnes, a Reader’s Digest Kiadó igazgatója elmondta: “2001-et megelőzően csak DM ajánlatokkal kerestük meg ügyfeleinket. Nemzetközi és hazai tapasztalataink alapján fontosnak tartottuk egy új kommunikációs csatorna létrehozását annak érdekében, hogy ügyfeleinkkel még személyesebb kapcsolatot tudjunk kialakítani és még hatékonyabbá tegyük az értékesítést. A Bell a tesztkampány során nagyon jó eredményt ért el, ezért döntöttünk úgy, hogy hosszú távú együttműködést kötünk az ügynökséggel. Az eltelt rövid időszak értékesítési eredményei is bizonyítják, hogy jól döntöttünk.”
A Bell Telemarketing Kft-ről
A Bell Telemarketing a hazai marketingkommunikációs szakma egyik kiemelkedő szereplőjének, az M Csoportnak a tagja. A csoport tagvállalatai valamennyien saját területük szakértői és együttesen képviselik az egyesített “one-stop” marketing tevékenységet. Az 1996-ban alakult, mára a magyar telemarketing piac meghatározó szerepelőjévé vált Bell Telemarketing Kft. integrált, személyre szabott szolgáltatásokat kínál ügyfelei számára, szolgáltatás – mixük elemei a DM, a telemarketing, online marketing, adatbázis marketing, IT, valamint integrált kommunikációs megoldások.
További információ:
Horváth Odett
455-6161
ohorvath@bell.mcsoport.hu