A hazai marketingszakma reprezentatív szervezete által felkért zsűri a döntés meghozatalakor hét szempontot vizsgált: a cég marketingcéljaihoz és fogyasztóinak értékrendjéhez való illeszkedés mellett fontos szerepet játszott a site tartalma, funkcionalitása, arculata, esztétikája és ötletessége is.
Dr. Varga István, az MMSZ Internet Marketing Klubjának vezetője az október 3-án tartott eredményhirdetésen megerősítette, hogy az OTP Bank célközönségének legifjabb korcsoportjait megcélzó internetes oldal kiemelkedett a mezőnyből, így a 2001-es év Magyarországon készült website-jai közül a döntéshozók egyértelműen ezt értékelték a legtöbbre. A zsűri elnöke szerint a Junior-site egységesen magas színvonalon felelt meg valamennyi, az ideális honlappal kapcsolatos elvárásnak. Követendő példaként a szakember az oldal számos felhasználóbarát interaktív megoldására, egyszerűen kezelhető mivoltára, a fiatalok ízlését hitelesen tükröző stílusára és a pontgyűjtő nyereményjátékok adatbázis-építésben betöltött szerepére hívta fel a figyelmet.
A Junior-honlap létrejöttének fő mozgatóiról a díjat átvevő Balogh Gabriella, az OTP Bank Marketing Főosztályának vezetője tájékoztatott. “Fontos célunk, hogy az internet segítségével a lehető legkorábban építsünk ki kapcsolatot a fiatalokkal, majd releváns és értékes alap- és kiegészítő szolgáltatásokkal segítsük elő ügyféllé válásukat. A felhasználókkal folytatott személyes dialógus során létrejövő egyéni profilok pedig azt is lehetővé teszik, hogy a későbbiekben újabb és újabb eszközökkel támogassuk a juniorok lojalitását: azt, hogy minél tovább maradjanak a pénzintézet ügyfelei és a bankcsoport egyre több szolgáltatását vegyék igénybe.”
Pogány András, a kirowski e-CRM igazgatója kiemelte, hogy az idén áprilisban megnyitott díjnyertes weboldal szórakoztatva informáló környezete rendszeres és intenzív kommunikációs felületet biztosít a pénzintézet számára, és képes az erősen szegmentált célcsoport számára meggyőzően közvetíteni a bank szolgáltatásairól szóló tudnivalókat és eladásösztönző üzeneteket. “A Junior site a legnagyobb magyarországi pénzintézet és a hazai interaktív piac vezető vállalata közötti együttműködés első gyümölcse volt. Azóta számos újabb közös projekt, például az OTP Bank kis- és középvállalati ügyfélkörének szóló aloldal eredményessége is bizonyította a partnerkapcsolat életrevalóságát.”
A kirowski a magyarországi interaktív piac meghatározó vállalataként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár közel 80 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.