A ronda és finom csokoládészelet otthonául szolgáló e-varázsolt kastély látogatóiként a szántszándékkal kiismerhetetlenre tervezett, véletlenszerűen változó kimenetelű navigációnak köszönhetően sohasem tudhatjuk, melyik terembe lépünk be legközelebb: lépten-nyomon csapdákba botlunk, s ha nem vagyunk elég óvatosak, akár a tömlöcben is találhatjuk magunkat.
A mozgalmas site-on minden funkció a kastély egy-egy helyiségének felel meg, így például a csoki gyártásáról a Manufaktúrában tudhatunk meg többet, a Bástyát bázisként használva pedig portyára indulhatunk, és leigázhatjuk bármelyik magyar nyelvű internetes oldalt. Ha ismerkedni vágyunk, a Báltermet kell felkeresnünk: itt Magyarország legnagyobb randisite-ja, a Randivonal adatbázisából – a megszokottnál részletesebb és különösebb információk alapján – érdeklődők tízezrei közül választhatjuk ki az igazit. A szórakozásra és elmecsiszolásra egyaránt alkalmas játékok közül a Labirintussal érdemes kezdeni az időtöltést, ahol garantált az eltévedés.
A kirowski formabontó online hirdetési kampánnyal is támogatja a site bevezetését. Az interaktív cég a márka célcsoportja által látogatott webhelyekre gif- és flash-bannereket valamint a site-okon keresztülrepülő – például galambformájú – flying ad-eket, az RTL Klub portáljára pedig október elsejétől egy egyedi fejlesztésű megoldást telepít, amelynek segítségével a látogatók számtalan változatban “csokitósíthatják” az oldal tartalmát.
“Fogyasztóink elérésének mára megkerülhetetlen eszköze lett az internet, és a Chokito-oldal az egyik első ilyen projekt, amelyet Magyarországon megvalósítottunk” – mondja Pap Viktória, a Nestlé Hungária senior termékmenedzsere. “Több cég sikeres együttműködésének eredménye a márkasite és az azt kísérő kampány: régi partnereink részvétele mellett most először alkalmunk nyílt megbizonyosodni a kirowski professzionalitásáról is. Nem egyszerűen egy izgalmas weboldalt, hanem az üzleti és marketingcéljainkat maximálisan támogató megoldást kaptunk kézhez.”
A Chokito reklámügynöksége, a Lowe Lintas GGK is elégedetten kommentálta a website megszületését. “A kommunikációs koncepciót jól tükrözi az elvarázsolt kastély térjátéka és az udvartartás groteszk szereplőgárdája. Az ismert stratégia (Ne ítélj elsőre!) jegyében igazán változatos és szórakoztató site-ot sikerült létrehozni, sok-sok ötlettel és humorral” – emel ki egy másik szempontot Füleki Bettina, a Lowe Lintas GGK copywritere.
“Akinek rokonszenves a Chokito köré épült offline világ, annak a site is egybevág majd az ízlésével” – jósolja Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. “Az első látásra szinte gyermekien naív, öntörvényű design komoly Flash-alapokon nyugvó, tucatnyi interaktív funkciót működtető high-tech rendszert takar. A pimasz hangvétel szintén nem cél nélküli: ha egy kereskedelmi márkát támogató közösséget akarunk életre hívni, kompromisszumok nélkül kell visszatükröznünk azoknak az értékvilágát, akiknek elkötelezettségét erősíteni szeretnénk. Így lesz egy projekt egyszerre érdekes az internetezők megcélzott szegmensének és hasznos az ügyfélnek.”
A kirowski a magyarországi interaktív piac meghatározó vállalataként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár közel 80 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.