Belföld

Xerox nyomtatók Hong Kong-ban

Bourne End, Anglia: A legutóbbi "eXtra2 Extra Profit" elnevezésű nyári kampány sikerét követve a Xerox irodai nyomtatási üzletága (OPB) meghirdette eXtra2 Arany Sárkány című őszi programját értékesítési partnerei számára.

Az eXtra2 Arany Sárkány a Xerox OPB legújabb hálózati SZÍNES lézernyomtatóira összpontosít – a Phaser 860-ra és a Phaser 7700-ra. Az eXtra2 Arany Sárkány nyitva áll minden viszonteladó számára, akik a Xerox jogosított európai kereskedőitől vásárolnak.

A kampány szeptember 6-tól az év végéig tart. Fő célja, hogy további nyomtató-értékesítéseket érjen el minden eddiginél több viszonteladó bevonásával olyan magasan integrált programot kínálva, amely értékesítési árengedményeket, demonstrációs berendezést, marketingprogram támogatást, végfelhasználói keresletnövelő megoldásokat és árajánlatokat foglal magában egy erősen tematizált értékesítési ösztönzővel párosítva.

A résztvevő viszonteladók számára értékesítési árengedmények és demonstrációs berendezések állnak rendelkezésre mind a Phaser 860-as (A4-es szilárdtintás színesnyomtató, amelyet ez év júniusában jelentettek be), mind az új Phaser 7700-es, egy-papírutas A3-as színes lézernyomtatóra, amelyet ma jelentettek be. Ezek az árengedmények és demonstrációs ajánlatok minden nyomtató-viszonteladó számára nyitottak.

Az értékesítési árengedmények mellett a legizgalmasabb ösztönző egy négynapos utazás Hong Kong-ba 2002 februárjában a legjobb európai kereskedők részvételével, hogy stílszerűen ünnepeljék a kínai Újévet. Ez az ösztönző is hozzáférhető minden viszonteladó számára – amelynek egyedülálló eleme egy “nem hivatalos” részvétel sorsolása, amely néhány helyet biztosít olyan kisebb viszonteladók számára is, akik egyébként alulmaradnának a legtöbbet értékesítő résztvevőkhöz képest. A Xerox OPB már folytatott igen sikeres és emlékezetes viszonteladói ösztönző programokat olyan egymástól különböző helyszíneken, mint Marokkó és Izland. Kiemelkedő reklám- és ösztönzőkampányai a Xerox-ot csakhamar a “kötelező” nyomtatómárkák sorába emelik sok viszonteladó kereskedő szemében.

A Xerox OPB egy végfelhasználókra összpontosító nagy hirdetési és közvetlen marketing kampányra is készül úgy időzítve, hogy az egybeessen az értékesítési csatornákra irányuló promócióval. Az ennek következtében fokozódó érdeklődés és érdekeltség konkrét üzleti lehetőségként jelentkezik majd a viszonteladóknál.

Chris Bard, az európai értékesítési csatornák menedzsere a Xerox OPB-nél, azt mondja: “Viszonteladóink nélkülözhetetlen részesei üzleti sikereinknek. Az olyan programok szervezésével, mint az eXtra2 Arany Sárkány, több viszonteladót szeretnénk megnyerni a Xerox nyomtatási termékei értékesítéséhez, nem csupán most ősszel, hanem hosszabb távon is.”

Az eXtra2 Arany Sárkány programot kiterjedt világhálós jelenlét fogja támogatni egy promóciós weboldallal – www.xerox.com/officeprinting/extra -, amely 2001 szeptember 6-tól él majd.
A Xerox OPB kizárólag közvetítő kereskedőkön keresztül értékesít, akik a színes- és fekete-fehér lézernyomtatók gyorsan növekvő piacát szolgálják ki a hálózatba kapcsolt irodáktól a grafikai-művészeti munkahelyekig.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik