Belföld

A 2001- 2002 -es tanév kezdetével a felsőoktatási intézményekben tanulók részére [navigátor] elnevezéssel program indul

A [navigátor] program célja napjaink felnövekvő - főiskolás és egyetemista - ifjúságának útmutatót adni a hétköznapi élet labirintusában. A szeptemberben induló kampány a 80 felsőoktatási intézményben tanuló közel 50 000 első évfolyamos diákot célozza meg.

A 47 információs ponton önkéntesen jelentkező és írásban regisztrált tanulók számára [navigátor] klubkártyát adnak, amely mellé jár még egy térítésmentes [navigátor] klub ajándék is, ami a lányok ill. a fiúk esetében különböző összetételű.
Ez a belépési csomag a programban részt vevő cégek termékmintáit, termékkatalógusait, kuponjait, ill. információs anyagait tartalmazza, amelyek segítik az első lépések megtételét. Ezt a csomagot minden jelentkező azonnal megkapja a helyszínen, ill. a Linea Directa Kft. küldi ki postai úton a részére.

A tagsági kártya 1 éven át érvényes, ezt követően minden új kártya igénylése új regisztrációt von maga után.

Kérdések & Válaszok

Ki lehet tagja a [navigátor] Klubnak?

– Minden 18 és 25 év közötti természetes személy.
– Az a magyar állampolgár, aki főiskolai, ill. egyetemi tanulmányokat folytat,
– valamint kitölti és aláírja a belépési nyilatkozatot, ill. elfogadja és betartja a Tagsági Szabályzatban rögzített részvételi feltételeket.
– A névre szóló klubkártya kizárólag diákigazolvánnyal érvényes és más személyre át nem ruházható.

Milyen előnyöket nyújt ez a lehetőség a diákok számára:

– Ingyenes klubtagságot
– A programban résztvevő vállalatok által különböző szolgáltatások, termékek megvásárlása során nyújtott árkedvezményeket, akciókat
– Folyamatos tájékoztatást kapnak az érdeklődésük középpontjában álló termékekről és szolgáltatásokról, pl.: hol és mit érdemes vásárolni. (Ezekről havonta e-mail-ben, vagy postai úton kapnak információt)
– A kezdőcsomagban lévő kérdőív kitöltésével és visszaküldésével értékes ajándékokat sorsolnak ki.
– Interneten is azonnali elérhetőséget biztosítottak

A regisztráció a tanév első napján indul és – iskoláktól függően – szeptember 13-a és 27-e között fejeződik be 19 budapesti és 28 vidéki felsőoktatási intézményben.

Az ennek a korosztálynak szóló üzenetek eljuttatásának egyik leghatékonyabb kommunikációs csatornája az Internet. Ezt kihasználva a szervezők létrehoztak egy weboldalt: www.navigatorklub.hu címmel, ahol minden érdeklődő tájékoztatást kap a teljes programról és annak pontos menetéről, valamint akciókról, hírekről, kedvezményekről olvashatnak. Ez a médium, amely november 1-től használható, a későbbiekben is egyik fő csatornája lesz az információk eljuttatásának.
Amennyiben kérdése van, kérjük, látogassa meg Ön is az oldalt!

**********

Anko Reijnders, A Leo Burnett ügyvezető igazgatója szerint “az iskolakezdő diákoknak egy új és sokkal függetlenebb életstílusba kell beilleszkedniük, új tapasztalatokat szerezniük és természetesen ésszerű döntéseket hozni a rájuk zúduló márkaáradatban. Távközlés, pénz, egészségügy, háztartás, sör, stb, stb Egy figyelmes marketingszakember nem hagyhatja figyelmen kívül egy ilyen hatalmas fogyasztói csoport szerepét a piacon. Ez a korai találkozás igen jó lehetőséget biztosít egy hosszú távú személyes kapcsolat létrehozására ezzel a szegmenssel. A [navigátor] program a megfelelő eszköz ennek eléréséhez.”

Paul Stolk, a Linea Directa ügyvezetője hozzátette: “A ma iskolásaiból válnak a holnap döntéshozói. A [navigátor] program egyedülálló lehetőség arra, hogy most találkozzunk velük és elkezdjünk a hosszú távú kapcsolat építését.”

**********

A Leo Burnett Budapest Kft. egyike a három Magyarországon működő ügynökségnek, amelyek tagjai a B|Com3 Group Holding nevű szervezetnek. Az 1991-ben három nemzetközi ügyféllel alapított iroda ma már több mint tizenöt cég negyven márkáját segíti a versengésben. Az ügynökség főbb ügyfelei, többek között a Philip Morris, Procter & Gamble, Bristol-Myers Squibb Company, Canon és az UDV. A Leo Burnett Budapest Kft. 2000. évi forgalma meghaladta a 4.3 milliárd forintot, éves bevétele pedig több mint kétszeresére nőtt az utóbbi három év alatt.
Honlap: www.leoburnett.hu

A Linea Directa Kft. a Wegener (hollandiai székhelyű média- és direkt marketing csoport) testvérvállalata. Magyarországon 1996 óta vannak jelen, és több, mint 10 ügyfelet kezelnek, köztük olyanokat, mint a Shell, a Sara Lee/Douwe Egberts, a Phillip Morris, vagy az Ahico. 2000. évi forgalmuk 3.14 milliárd forint volt, ami az előző évihez képest 50%-os növekedést jelentett.
Honlap: www.lineadirecta.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik