Belföld

A nagy dohánygyárak visszafogják reklámköltségeiket

24.hu
24.hu

2001. 09. 14. 08:08

[FN] A nagy dohánygyártók és a hozzájuk csatlakozó kisebbek hirdetési önkorlátozása dollármilliókat vonhat ki a reklámszektorból - írja a Világgazdaság. A folyamat Magyarországon részben már lejátszódott, hiszen a módosított reklámtörvény az idén akár 4 milliárd forinttal is csökkentheti a dohányáruk hirdetésére szánt összeget. Az költségek csökkentésében komoly része volt a dohányzás áldozatainak képviseletében az USA-ban indított pereknek, és talán az Európai Unió egységes szabályozására irányuló kísérleteknek is. Olvassa el a Világgazdaság cikkét >>
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.