Belföld

A Cisco Systems új szervezeti struktúrát hoz létre

Kitörési stratégiájának és hatpontos üzleti tervének következő lépéseként a Cisco Systems számos szervezeti változást hajt végre annak érdekében, hogy hatékonyabban összpontosíthasson az ügyfelek változó igényeire, valamint a cég által a konszolidálódó kommunikációs piacon nyújtott üzleti előnyökre - jelentette be a Cisco Systems.

Kitörési stratégiájának és hatpontos üzleti tervének következő lépéseként a Cisco Systems számos szervezeti változást hajt végre annak érdekében, hogy hatékonyabban összpontosíthasson az ügyfelek változó igényeire, valamint a cég által a konszolidálódó kommunikációs piacon nyújtott üzleti előnyökre – jelentette be a Cisco Systems. A változások részeként a meglévő üzletági struktúrát központi technológiai és marketingrészleg köré szervezik. Az új mérnöki szervezet 11 új technológiai csoportból épül fel, a marketingrészleg feladata pedig, hogy bemutassa a Cisco által kínált egyedülálló technológiai megoldásokat.

“A változások hátterében ügyfeleink igényei, valamint a piac átalakulása révén jelentkező lehetőségek állnak. Üzletági struktúránk nagyon jól szolgált bennünket a múltban, amikor a vevői szegmensek és a termékekkel szemben támasztott követelmények igen különbözőek voltak. Mára ezek a különbségek elmosódtak. A Cisco abban az egyedülálló helyzetben van, hogy az iparág legszélesebb, konzisztens architektúrára épülő termékcsaládját kínálja, melyet úgy alakítottunk ki, hogy hozzájáruljon ügyfeleink termelékenység- és nyereségesség növekedéséhez” – jelentette ki John Chambers, a Cisco Systems elnök-vezérigazgatója. “Olyan időpontban kezdünk hozzá e változtatások végrehajtásához, amikor a piaci stabilizálódás jelei mutatkoznak. Bár a jövőt nem jósolhatjuk meg, a negyedév első heteinek megrendelései összhangban vannak a negyedik negyedévi eredmények közzétételekor megfogalmazott várakozásainkkal.”

1997-ben a Cisco üzletági szervezeti felépítést vezetett be, válaszul az akkori piac két nagy kihívására: a szolgáltatók IP-szolgáltatásokra történő átállására, illetve az IP-termékek megjelenésére a kis- és középvállalati szférában. Akkoriban a piacot a nagyméretű szolgáltatói beszállítók és specializált, értékesítési csatorna-orientált berendezés-szállítók versenye jellemezte. Ahogy azt a Cisco üzletágainak rendkívüli növekedése is bizonyítja – a cég forgalma az 1997-es pénzügyi év 6,4 milliárd dollárjáról a 2001-es pénzügyi évre 22,3 milliárd dollárra nőtt – ez a szervezeti stratégia tette lehetővé, hogy a cég a vállalati és szolgáltatói piac elismert vezetőjévé váljon.

A Cisco Systemsről
A Cisco Systems (NASDAQ: CSCO) az internetes hálózati piac vezetője. A Ciscóval kapcsolatos hírek és információ a Weben, a http://www.cisco.com címen olvasható.

# # #

A jelen sajtóközlemény jövőbeni eseményekre és a Cisco jövőbeni pénzügyi eredményeire vonatkozó becsléseket és más előrejelzéseket tartalmaz, amelyeket különféle kockázati és bizonytalansági tényezők módosíthatnak. Felhívjuk az olvasó figyelmét, hogy ezen előrejelzések lényeges mértékben eltérhetnek a tényleges jövőbeni tényektől vagy eredményektől. Kérjük az olvasót, hogy tekintse meg a Cisco által a Securities and Exchange Commission felé benyújtott dokumentumokat, különösen a legfrissebb 10-K, 8-K és 10-Q jelű beadványokat, amelyeket a cég időről időre frissít. Ezek a beadványok részletezik azon fontos kockázati tényezőket, amelyek miatt a tényleges eredmények eltérhetnek az előrejelzésektől. Ilyen kockázati tényezők többek között az üzleti és gazdasági körülmények, valamint a hálózati iparág növekedésének földrajzi különbségeiből adódó kockázatok; a világgazdasági helyzet; az információtechnológiai összkiadások, különös tekintettel az adat- és IP-szegmensek szolgáltatóinak tőkekiadásaira; a termékek és szolgáltatások iránti vásárlói igények változása; a meglévő üzleti struktúrák sikeres átalakítása; a megrendelések és a gyártás ütemezése; a vásárlói megrendelésminták változásai; elégtelen, felesleges vagy elavult raktárkészlet; az értékesítési csatornák, termékköltségek, vagy eladott termékcsomagok változásai; a munkaerőfelesleg kezelése és a költségek kézbentartása; a felvásárolt cégek és technológiák sikeres integrációja és működtetése; a hálózati iparágban növekvő verseny; az új termékek és szabványok bevezetésétől és piaci elfogadásától való függés; gyors technológiai és piaci változások; az integrált hálózati megoldások forgalmazása felé irányuló trend; a gyártás és beszerzés kockázatai; az internetes infrastruktúra és szabályozás; a nemzetközi műveletek, az alkalmazottak beváltott részvényopcióiból származó nyereség után a munkáltató által fizetendő adó; a szabadalmakkal, szellemi tulajdonnal, antitröszt-törvénnyel és egyebekkel kapcsolatos perek; a tőzsdei árfolyam érzékenysége; a pénzügyi kockázatok kezelése; a működési eredmények potenciális érzékenysége, stb. Kérjük, hogy a jelen sajtóanyagban olvasható pénzügyi információt a Cisco 10-K és 10-Q jelű beadványaiban található átfogó pénzügyi beszámolókkal és megjegyzésekkel együtt olvassák, amelyeket a cég időről időre frissít. A Cisco 2001. július 28-án lezárult pénzügyi negyedévének és évének eredményei nem feltétlenül utalnak a Cisco jövőbeni működési eredményeire.

A Cisco, a Cisco Systems, a Cisco IOS. és a Cisco Systems embléma a Cisco Systems, Inc. és/vagy leányvállalatainak bejegyzett védjegyei az Egyesült Államokban és más országokban. Minden más említett márkanév, név vagy védjegy a birtokos cég tulajdonát képezi. Copyright Š 2001 Cisco Systems, Inc. Minden jog fenntartva.

Sajtókapcsolatok:
Claudia Ceniceros
408) 525 4700
ccenicer@cisco.com

Ajánlott videó

Olvasói sztorik