Belföld

A tizenéveseket célozzák meg az online hirdetők

24.hu
24.hu

2001. 08. 08. 12:21

[Mti-Eco] A tizenévesek mind fontosabb célpontjai a hirdetőknek Európában, holott nincs hitelkártyájuk, és így aligha vásárolhatnak bármit online - ezt állapította meg a Jupiter MMXI szakkutató intézet legfrissebb elemzésében. Az európai tizenévesek még kevesebbet használják az internetet, mint amerikai kortársaik, de hátrányuk folyamatosan csökken.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

Miniature figures near Bitcoin physical coin. Futures on Bitcoins increased by more than 20% after their American debut on the Chicago Cboe Futures Exchange.  (Photo by Manuel Romano/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.