Belföld

A kirowski árbevétele 2001 első felében is dinamikusan nőtt

A mind a mai napig az alapítók és a menedzsment 100%-os tulajdonában lévő kirowski Kft., saját terveit is túlteljesítve 2001 első félévében 345 millió forintra növelte forgalmát. (Az alapítása óta folyamatosan nyereséges, piacvezető cég auditált árbevétele a teljes tavalyi évben 225 millió forint volt.) A forgalom növekedésének dinamikája jóval meghaladta a piac terjedelmének - éves szinten a becslések szerint hozzávetőleg 30%-os - bővülési ütemét.

A kirowski a 2000-es évet 17 emberrel kezdte, az idei év közepére a létszám elérte a 80 főt. Az internetes generáció legjobbjai és sok éves tapasztalattal rendelkező senior szakemberek is csatlakoztak az időközben 1000 négyzetméteres új irodába költözött céghez – tanácsadói, projektmenedzseri, fejlesztői, design és kreatív területeken egyaránt. A kirowski fontosabb magyarországi projektjei 2001 első hat hónapjában: az Axelero vállalati weboldala (www.axelero.hu), a Coca-Cola vállalati weboldala (www.coca-cola.hu), promóciós (www.nyaribetuveto.hu) és eseménysite-jai (www.ccbh.hu, www.dhbp.hu), a Conoco vállalati weboldala (www.conoco.hu), az OTP Bank vállalati portáljának kis- és középvállalkozói szekciója (www.otpbank.hu/kkv) és Junior aloldalai (www.otpbank.hu/junior), a Renault új oldalai (http://alkotni.renault.hu, http://tervezz.renault.hu ), a vezető autósportál (www.vezess.hu), valamint több tucat sikeres és innovatív online kampány. A budapesti székhelyű cég nem csak helyi fejlesztésekre koncentrál: megrendelőinek internetes jelenlétet biztosít a kelet-közép-európai régió több országában is (pl. www.coca-cola.sk és www.coca-cola.cz). A kirowski számíthat a DoubleClick, az IBM, a Microsoft és a Publicis hosszú távú együttműködő partnerségére. Értékelésünk szerint a jelenlegi humán erőforrásra és ügyfélkörre alapozva, valamint a piac várható bővülése következményeként a kirowski középtávon fejlődésének egy újabb életszakaszába léphet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik