Belföld

Melyik márkanév ér többet?

[FN, Index] A Business Week című üzleti lap az Interbrand tanácsadó céggel közösen elkészítette 2001 legértékesebb nemzetközi márkaneveinek százas toplistáját . A bonyolult számítások segítségével előállított rangsort a Coca-Cola vezeti, az első tízbe csak a Nokia fért be nem amerikaiként. Egy magyar rangsorban az Algopyrin megelőzte a Milkát. A listára csak olyan termékek kerültek fel, amelyek legalább húsz százalékát külföldön értékesítik - így maradt ki például a Gatorade. Feltétel volt az is, hogy elég nyilvánosan hozzáférhető cégadat álljon rendelkezésre - ezért nem lehet a listán a CNN, a BBC, a Mars és a Visa. A légitársaságok azért nem szerepelhetnek az értékelésben, mert a légiközlekedésben az utasok gyakran nem választhatnak szabadon a társaságok között. Olvassa el az Index.hu cikkét >>

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik