Belföld

Húsz százalékkal nőtt a Henkel forgalma

[FN,MTI] A Henkel Magyarország Kft. közel 24 milliárd forint árbevételt ért el az idén az első félévben, ami 20 százalékkal haladja meg a tavalyit. A növekedés továbbra is az exporton alapul, amely 50 százalékkal növekedve 9 milliárd forint volt az első hat hónapban. A belföldi eladások 15 százalékkal növekedtek, így elérték a 15 milliárd forintot. Fekete István, a cég elnök-vezérigazgatója közölte, hogy a Henkel termékek piaca lassan bővül, de a második félévre reményeik szerint már erőteljesebb növekedés lesz jellemző. A Henkel megőrizte vezető szerepét a ragasztók, lakástisztító szerek és a mosogatószerek piacán. Részesedése e termékeknél 47 százalék, 40, illetve 30 százalék volt. A mosóporok piacán a cég 35 százalékos részesedéssel rendelkezik. Fekete István elmondta, hogy az év egészében szeretnék tartani a 20 százalékos árbevétel-növekedést. A cég tavaly közel 40 milliárd forint árbevételt ért el. A Henkel helyi szinten nyereségadatokat nem tesz közzé.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik