Belföld

Az Avaya szállít call centert a Diákhitel Központnak

24.hu
24.hu

2001. 06. 20. 14:13

[FN] Az Avaya Magyarország szállítja a Diákhitel Központnak azt a call centert, amely jelentősen megkönnyíti a diákhitel felvételével kapcsolatos információk elérését és az ügyintézést - közölte Mondvay Gábor, az Avaya Magyarország ügyvezető igazgatója. Mondvay Gábor elmondta, hogy a diákhitellel kapcsolatban várhatóan óriási információs igényt kell majd kielégíteni, hiszen a jogosult diákok száma mintegy 250 ezer, az általuk az első évben összesen igényelhető hitel pedig meghaladhatja az 52 milliárd forintot. A Diákhitel Központ ügyfélforgalma várhatóan már augusztusban hatalmasra nő, ezért a call centert úgy szervezték meg, hogy évenként legalább félmillió hívást tudjon fogadni.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.