Belföld

10 év a siker és a szépség világában

Az Oriflame Hungary-t 1991-ben hozták létre, mint az első hazai közvetlen értékesítő céget. Az Oriflame Hungary 40 ezer embernek ad munkát Magyarországon.

Az Oriflame Hungary 40 ezer embernek ad munkát Magyarországon.

Örömmel jelentjük be Önöknek, hogy 10 éves az Oriflame Hungary. E 10 év alatt rengeteg munkával hatalmas eredményeket értünk el.
Az 1967-ben Svédországban Robert és Jonas af Jochnick által alapított vállalat ma a világ egyik legnagyobb közvetlen értékesítési formában dolgozó vállalata. A tavalyi évben 700 Millió dolláros forgalmat értünk el.
Az Oriflame Hungary-t 1991-ben hozták létre, mint az első hazai közvetlen értékesítő céget.

“Büszkék vagyunk azokra a sikerekre, amelyeket az elmúlt 10 évben közösen értünk el”-mondta a sajtótájékoztatón Kamrás Ria, az Oriflame Hungary ügyvezető igazgatója. “Magyarországi sikereinket annak köszönhetjük, hogy híven követtük az Oriflame három legfontosabb alapelvét: természetes alapanyagból készült minőségi kozmetikumok, hierarchia nélküli vállalati szervezet és vállalkozói szemlélet. Természetesen ezen alapelvek csak üres szlogenek maradnának cégünk munkatársainak és szépségtanácsadóinak lelkesedése és minden akadályt legyőző, odaadó munkája nélkül. A cég sikere az Ő vállukon nyugszik. Ez gyors növekedésünk legfontosabb záloga”

Az Oriflame Hungary 40 ezer embernek ad munkát országszerte. Különösen nagy sikernek tartjuk, hogy egyes, gazdaságilag elmaradottabb térségekben, mint például Kelet-Magyarországon, ahol sok embert sújt a munkanélküliség, emberek ezreinek tudunk érdekes és változatos munkát, és ezáltal magas szintű megélhetést biztosítani. Munkatársaink hisznek cégünkben és munkájukban, érzik hogy az Ő sikerük a vállalat sikerének záloga. Egy nagy családot alkotunk, és minden nap együtt dolgozunk a közös sikerért.

És most ejtsünk néhány szót e 10 év sikertermékeiről!
A “Natural Skin Care System” az úgynevezett “rózsaszín sorozat”. Ez a termékcsalád alapozta meg cégünk népszerűségét és ismertségét, ezzel értük el kezdeti sikereinket. Nem csoda, hogy a “rózsaszín sorozat” a szívünkhöz nőtt. A termékcsalád forradalmasította a bőrápolást, hiszen természetes anyagok (búzacsíra, nyírfa, feketeribizli, stb..) alkalmazásával, minden bőrtípusra megfelelő és hatékony védelmet jelentő termékekről van szó. E termékcsaládunk vezette be a “4 lépcsős bőrápolás”-t, amely a tisztításból, tonizálásból, hidratálásból és ápolásból áll.
2000 májusában “Swedish Care” néven megújítottuk a “rózsaszín sorozat”-ot. Ekkor vezettük be az új, modern formát és összetételt. Bővítettük a természetes alapanyagok skáláját is.

Folyamatosan megújuló termékcsaládunk a “Royal Velvet”. A “Royal Velvet” mindent tud a száraz, érett bőrről. Újszerű hatóanyagai késleleteik a bőr öregedését, és egyben hatékonyan regenerálják azt.

“Milk and Honey”, vagyis tej és méz. A természetes hatóanyagok tárháza a bőrápolásban. Az Oriflame 1997-ben, a világon elsőként fejlesztette ki az e két hatóanyagból készült termék-családot, amely új irányt szabott a kozmetikumok világában. A két alapanyag hatásosan egészíti ki egymást: a tej-protein megakadályozza az irritációt, míg a méz fertőtleníti a bőrt. Együtt csodákra képesek!

A “Problem Solvers”, vagyis problémamegoldó termékcsalád különleges bőrápolásra készült sorozat. A bőrhalványító krémtől, az ajakfiatalító balzsamig, a bőrfiatalító krémtől a bőrmentő éjszakai krémig a “Problem Solvers” nagyon széles skálát ölel fel.

A dekorkozmetikumok terén is egyedülálló sikereket mondhatunk magunkénak. E folyamatosan megújuló család állandóan bővül, évről évre új termékei kerülnek a piacra.

Mit kell még tudni rólunk?
Az Oriflame 1999-ben megújult arculattal lépett a piacra. Új, dinamikus lógót választottunk, hosszú távú szerződést kötöttünk, a Golden Eye ismert és szeretett sztárjával Isabella Scorupco-val, aki cégünk szóvivője lett. Ő sikeres modellként és színésznőként is megőrizte természetes közvetlenségét és szépségét. Tehát mindazon jellemzőkkel bír, amelyhez az Orilame is hozzájárul sikeres működésével.

Az Oriflame nemzetközi szinten és itthon is nagylelkű támogatója az egészségnek és a természetességnek. A cég tagja a BUAV-nak, vagyis a Brit Únió az Élveboncolás Eltörléséért elnevezésű szervezetnek. Eszerint soha nem folytat állatkísérleteket.
Magyarországi karitatív munkánk lényege beteg gyermekek, alapítványok, szociális és oktatási intézmények támogatása. Rendszeres véradó napokat szervezünk. Oktatófilmjeink a helyes bőr- és testápolásra hívják fel az e kérdésekre fogékony iskoláskorúak figyelmét. Támogatjuk Schobert Norbertet, akinek az egészséges életmódért folytatott munkáját igen nagyra értékeljük.
Az Oriflame a hazai kultúráért is sokat tesz. Csupán néhány név, a teljesség igénye nélkül szponzoráltjaink közül: Horgas Eszter fuvolaművész, Zöld Anikó festőművész, Demjén Ferenc, Szulák Andrea.

Meggyőződésünk és törekvésünk, hogy az Oriflame, mint a hazai kozmetikai ipar meghatározó szereplője továbbra is meggyőző növekedés előtt áll. Új termékekkel, termékcsaládokkal és eljárásokkal, folyamatos kutató-fejlesztő munkával, a modern élethez igazodó, sőt abban trend-teremtő új illatokkal diktáljuk az ütemet.
“Hiszem, hogy az Oriflame az elkövetkezendő 10 évben is olyan sikereket fog elérni, mint amelyről itt és most beszámolhattunk Önöknek” -zárta a sajtótájékoztatót Kamrás Ria.

További információért kérem, hívja Frankó Évát, a 251-3055-ös telefonszámon.
Szeretettel vártjuk Önt Honlapjainkon, az www.oriflame.com és www.oriflame.hu cím alatt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik