Belföld

Elindult a Képes Autó Expo reklámkampánya

20 millió Ft-os reklámkampányt indít a Képes Autó Expo hetilap. Óriásplakátokon, az interneten és a kereskedelmi rádiókban lesznek láthatók-hallhatók a hirdetések.

A május 10-én indult használtautó-hirdetési hetilap jelenleg 30 ezres példányszámban jelenik meg országszerte. Különlegessége, hogy – egyedüliként az országos autóhirdetési magazinok között – kizárólag színes képeket közöl. A Képes Autó Expo hirdetési áraival is robbantotta a piacot: a versenytársak árainak feléért-harmadáért kínálja hirdetési helyeit az autósoknak.
A most induló reklámkampány a fővárosra koncentrál, majd nyár végén egy országos kampánnyal folytatódik. A cég idén 50-70 millió forintot szán hirdetésekre, ám László Gábor ügyvezető igazgató szerint ezt a költségvetést akár a duplájára is növelik, amennyiben élesedik a piacon a konkurenciaharc. A verseny első jelei már megmutatkoztak, hiszen a Képes Autó Expo legfőbb versenytársa, az Expressz Képes Autó némileg csökkentette hirdetési árait.
A most induló kampány szlogenje: “Mindenki megtalálja az igazit!” A kampány központi vizuális eleme egy katicabogár és egy VW Bogár.
A kampány első szakaszában 200 óriásplakátot helyeznek ki Budapest legkülönbözőbb pontjain. Ezzel párhuzamosan hostessek szórólapokat, a Képes Autó Expo példányait és ajándékokat osztogatnak az autósoknak a legforgalmasabb csomópontokban.
Június közepétől indulnak a rádióreklámok. A cég vezetése jelenleg is tárgyal a kereskedelmi rádiókkal, hogy kiválaszthassák azt, amelyben a 30 másodperces reklámspotok egy hónapon keresztül futnak majd. A rádióban hallható kampány részeként játékra invitálják a hallgatókat. A játék során a betelefonálók a Képes Autó Expo által felajánlott ajándékokat nyerhetik meg. Ám azok, akik folyamatosan nyomon követik a játékot, a kampány zárórendezvényén indulhatnak az értékes főnyereményekért.
A reklámkampány online része már elindult. A Képes Autó Expo animált gif fullbanner-je már jelenleg is fut néhány honlapon. Június és július folyamán 10 nagyforgalmú magyar website-on lesz látható a hirdetés, amely a Képes Auto Expo honlapjára (www.autoexpo.hu) invitálja az internetezőket.
A kampány lezárásaként a Képes Autó Expo nagyszabású autós kiállítást és családi rendezvényt tart a Westend City Center parkolóházában és teraszán július 15-16-án. A rendezvény a “Múlt, jelen és jövendő autói” mottó jegyében zajlik. A programot úgy állítják össze a szervezők, hogy a család minden tagja “megtalálja az igazit”. Lesz autós szimulátorverseny, modellbemutató, old timerek felvonulása, VW Bogárfesztivál és a legnagyobb hazai gépjárműforgalmazók is kiállítják újdonságaikat. A rendezvény keretében neves médiaszemélyiségek versenyeznek egymással a gokartpályán, valamint gyorsasági vetélkedő is lesz a Váci úton. A programokat este koncertek és tűzijáték zárja.
A reklámkampány elsődleges célja, hogy bevezesse a piacra a nemrég indult hetilapot. László Gábor ügyvezető igazgató célként azt tűzte ki, hogy egy éven belül a magyar használtautó-kereskedelem 20-25 százaléka a Képes Autó Expón keresztül folyjék.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik