A Multi M Stúdió a Matáv Rt. részére készített kiállítási PR rendszere itt debütált a nagyközönség előtt.
Idén immár 12. alkalommal került megrendezésre a Banktech Expo (2001), a biztonság jegyében. A Multi M Stúdió a Matáv Rt. részére készített kiállítási PR rendszere itt debütált a nagyközönség előtt.
Friss tanulmányok szerint a magyar online áruházak bevétele a kiskereskedelmi forgalom 1 százalékát sem éri el, több éves lemaradást jelezve nyugati társaikhoz képest. A hátrány oka teljesen egyértelmű: az online fizetéssel szembeni bizalmatlanság az elsődleges tényező, mely útjában áll annak, hogy az internetes vásárlás szélesebb tömegek számára is vonzó alternatíva legyen. Ebből talán lemérhető, milyen súllyal estek latba a kiállításon a szolgáltatások, főleg a biztonságos banki rendszerek bemutatására választott formák.
Az egyik legillusztrisabb kiállító, a Matáv Rt. Üzleti Kommunikációs Üzletága a Multi M Stúdió által készített kiállítási PR rendszert választotta, hogy az impozáns és reprezentatív standjukra látogatóknak hatékony és látványos információszolgáltatást biztosítson. A kiállítási rendszerben részletesen bemutattuk a Matáv Rt. Üzleti Kommunikációs Üzletága szolgáltatásait és komplex megoldáskínálatát, legkorszerűbb chipkártyás szolgáltatásait, adatkommunikációs hálózatait. A jól elkészített, a kiállításon az átadni kívánt információk összefogására és prezentálására szolgáló PR rendszer a választható eszközök közül messze a legjobban szolgálja az alkalmazó vállalat sikeres és emlékezetes szereplését a többi kiállító között.