Belföld

Gallup discovery seminars 2001

A Gallup Intézet szemináriumsorozatot indít cégek felsővezetői számára, hogy feltárja a tényleges és fenntartható növekedés mozgatórugóit.

Első alkalommal, június 11-én és 12-én Bill Diggins, PhD., a Gallup alelnöke (Vice President for Brand Management and Costumer Engagement)a teljes fogyasztói elkötelezettséghez vezető címmel tart előadást. Bemutatja, hogy a fogyasztói elkötelezettségnek kulcsszerepe van a cégek jövedelmezőségének növelésében, és ismerteti, miképp biztosíthatják a rátermett munkatársak a fogyasztók elkötelezettségét.
Amennyiben vállalatuk olyan megoldások iránt érdeklődik, amelyek lehetőséget biztosítanak az ügyfelek tényleges megnyerésére, elköteleződésük biztosítására és ezáltal a növekedés fenntartására, a profitabilitás biztosítására, akkor ez a szemináriumsorozat igencsak hasznos lehet az Önök számára.
A szemináriumsorozatról és Bill Diggins előadásáról s a jelentkezés módjáról bővebb információ a http://www.gallup.hu/seminar/default.htm internetcímen található.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik