Eszerint az Axis Kft. szervezeti felépítése lehetővé teszi, hogy a Márkaképviseletek ágazat hatékonyan lássa el a Sybase és Cognos termékek képviseletét, ami mellett a Fejlesztési ágazat platformfüggetlen fejlesztésekben kamatoztathatja adattárházi és általános rendszerek fejlesztése során megszerzett szaktudását.
Kiemelte, hogy mindkét ágazat alapvetően számít jelenlegi és új partnereinek segítségére. A Sybase elsődleges célja, hogy elsősorban a piac által eredményesen fogadott szakterületekre koncentrálja erőit. Ezek a mobil és beágyazott megoldások, a Webes alkalmazásintegráció és a vállalati portálok területe. A Sybase hagyományosan erős a mobil és hordozható eszközök piacán, ahol 60% feletti piaci részesedéssel rendelkezik. E tevékenységének még hatékonyabbá tétele érdekében hozta létre az iAnywhere Solutions leányvállalatát, melynek egyebek mellet a PriceWaterhouseCoopers is partnere. A Webes alkalmazásintegrációs tevékenységet erősíti a tavaly megalakított Financial Fusion leányvállalata, illetve a közelmúltban megvásárolta az amerikai NEON céget, mely a Wintergreen Research felmérése szerint tavaly a harmadik helyen volt az alkalmazásintegrációs piacon. A Sybase vállalati portálmegoldásának teljességét igazolja az, hogy termékével a Sybase előkelő minősítést kapott a Gartner által készített, vállalati portálokról szóló jelentésében. A dotcom cégek csődhullámának ismeretében figyelemre méltó a Sybase azon döntése, hogy megvált a Nasdaq-tól és értékpapírjait május 22-étől a new york-i tőzsdén forgalmazza (NYSE, SY). Ez alkalomból az első kereskedési napon a média érdeklődése mellett adott jelet John Chen, a Sybase elnöke a kereskedés megindítására.