A debreceni Orvos- és Egészségtudományi Centrumban márciusban megrendezett VI. Kardiológiai Napokon az MSD Renitec nevű kardioprotektív gyógyszerének megismertetésére szolgáló interaktív tudományos játékot mutatott be a Multi M Stúdió. Olyan neves gyógyszergyártók legújabb termékeinek PR-dömpingje között kellett felkeltenünk az érdeklődést megbízónk készítménye iránt, mint például a Roche, Pfizer, Bayer, Merck, Novartis.
A Merck Sharp & Dohme igen előkelő helyet foglal el a gyógyszergyártó cégek élvonalában: a világ egyik legnagyobb kutatásorientált gyógyszeripari vállalata. Ennek megfelelően mindig igen nagy gondot fordítanak innovatív humán medicináik tulajdonságainak szemléletes és emlékezetes bemutatására. Egy tökéletes, de lineáris multimédiás prezentáció hatékonyságát sokszorosan felülmúlják az érdekes, a célközönség passzív befogadó szerepét aktív megismerésbe fordító interaktív játékok, ezért a Renitecet is így mutattuk be.
A nagy méretű vetített kép már messziről felkeltette a célközönség érdeklődését, akik közelebb érve személyesen ismerhették meg a Renitec és más készítmények különbözőségét a hazánkban népbetegségnek számító magas vérnyomáshoz kapcsolódó kockázati tényezők minimálisra csökkentésében. Az információk átadásában fontos szerepet adtunk a játékosok által már ismert egyéb hasonló célú szerek és a Renitec hatékonyságának összehasonlításának, kihangsúlyozandó az előnyös tulajdonságokat. A szigorúan szakmai közönség számára így a napi szinten alkalmazott tudásanyaghoz kapcsolódtak az elsajátított ismeretek, a tanítás folyamatát a játék izgalmával feledtetve.