Belföld

Kirowski: Újszerű és sikeres online kampány a jobpilot számára

A jobpilot, a kirowski és a [origo] együttműködésében megvalósult Magyarország első teljesítményalapon elszámolt, pontosan mérhető eredményességű internetes reklámkampánya.

2001. április 24.

A jobpilot, a kirowski és a [origo] együttműködésében megvalósult Magyarország első teljesítményalapon elszámolt, pontosan mérhető eredményességű internetes reklámkampánya.

A jobpilot Magyarország Kft. speciális bannerkampány tervezésével és kivitelezésével bízta meg a kirowski médiadivízióját. Az online hirdetések célja nem pusztán az volt, hogy látogatókat irányítsanak a nemzetközi állásközvetítő vállalkozás magyarországi oldalaira, hanem az is, hogy ott regisztrációra és egy kérdőív kitöltésére késztessék őket.
A piacvezető interaktív ügynökség innovatív javaslatára a felek megállapodtak abban, hogy a szokástól eltérően nem adview-alapon (vagyis a bannereket tartalmazó oldalak letöltésszáma szerint) számolnak el, hanem a célként kitűzött számú regisztráció elérésekor ér véget a kampány. Ezt a feltételt az online hirdetési felületeket rendelkezésre bocsátó [origo] is kész volt teljesíteni, így háromszereplőssé bővült az együttműködés.
A megbízó által is kiemelkedően sikeresnek ítélt kampány mindössze négy nap alatt – messze az előre rögzített határidőn belül – 3500 új regisztrációt eredményezett.

Sarkadi Edit, a jobpilot Magyarország marketingvezetője elmondta: “Azért a regisztrált felhasználók száma volt lényeges számunkra, mert egy nemzetközi kereset-összehasonlító kutatás reprezentatív mintájához Magyarországról is előírt mennyiségű kitöltött kérdőívre volt szükségünk. A kirowski megoldása költséghatékony eszközt biztosított célunk eléréséhez: pontosan azért és pontosan annyit fizettünk, amiért és amennyit akartunk.”

Péli Árpád, a MATÁVnet hirdetési igazgatója eképpen értékelte az együttműködést: “A kampány sikere tovább erősíti azt a megállapítást, hogy az [origo], látogatóinak száma és aktivitása alapján, ma már nemcsak a magyar internetes tartalomszolgáltatás vezetője, hanem elérés és hatékonyság tekintetében is összevethető a hagyományos médiákkal.
Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója kiemelte: “A három cég kiváló közös munkája, partnereink nyitottsága újszerű megoldásainkra azt üzeni, hogy a jövőben is megpróbálhatunk hasonló eszközökkel dolgozni. Az egész iparág számára is fontos mérföldkő, hogy Magyarországon először ez év áprilisában a pontosan mérhető teljesítmény alapján díjaztak egy online médiaügynökséget.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik