Belföld

Szaloncukor fogyasztási szokások

A szaloncukor vásárlói mintán belül a 20 év alattiak, a 30-39 év közöttiek, a Nyertes, a Feltörekvő és a Hedonista feltörekvő életstílusba tartozók között az átlagnál magasabb az intenzív vásárlók részaránya.

Szaloncukor fogyasztási szokások

Átlagosan a 14 év feletti lakosság közel 70%-a szokott szaloncukrot vásárolni. A szaloncukor vásárlás aránya az országos átlagot meghaladja a diplomások, a gyerekes háztartások, a házasságban élők és a Sikeres életstílus-csoportba tartozók körében.
A szaloncukor vásárlói mintán belül a 20 év alattiak, a 30-39 év közöttiek, a Nyertes, a Feltörekvő és a Hedonista feltörekvő életstílusba tartozók között az átlagnál magasabb az intenzív vásárlók részaránya.

A szaloncukor vásárlók átlagosan több, mint egyharmada csak egy márkát szokott venni. Az egy márkát vásárlók aránya meghaladja az országos átlagot az 50 év felettiek, az alacsonyan képzettek és az alacsony általános státusú továbbá a Beletörődő lesüllyedtek, és a Lemaradó életstílus csoportba tartozók körében. A TGI (2000 1-3. hullám) adatbázisa alapján a szaloncukor vásárlók körében a legkedveltebb márka a Stollwerck, a preferencia listán ezt a Szerencsi márka követi. A leggyakrabban fogyasztott márka alapján készült részletes preferencia sorrendet az első ábránk mutatja. A második ábra a márkánkénti fogyasztói csoportokon belül a márkahű fogyasztók részarányáról tájékoztat. A vizsgálatba bevont márkák kereszt-fogyasztását pedig a 3. ábránk jelzi.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik