Gazdaság

Eladnák a híres magyar márkát – még nem tudni, mi lesz a dolgozókkal

A faktor.hu szerint a gyártócég egy belső közleményében azt írta, hogy bár a Negro népszerű termék volt Magyarországon az elmúlt évtizedekben, ma már nem illeszkedik a vállalat globális növekedési terveibe.
Ennek a tervnek az a lényege, hogy az erőforrásaikat néhány kulcsmárka és azok gyártása köré csoportosítják.

Márpedig a Negrónál (a belső közlemény szerint) nem lát a cég ilyen növekedési lehetőséget, ezért azt javasolták a győri gyár üzemi tanácsának, hogy adják el a márkát. Ami azért furcsa, mert tavaly szeptemberben még húzóterméknek nevezte a cukorkát a cég kereskedelmi igazgatója a Termékmix magazinnak adott interjújában.

A dolgozókkal még nem tudni mi lesz, de a cég szeretne együttműködni minden kollégával és az üzemi tanáccsal a tárgyalások során – írták a közleményben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik