Az ülésen elhangzott: uniós pályázati forrásból teremtenék elő a 762 millió forintos költség nagyobbik hányadát. Ugyanakkor a képviselők nagy többséggel megszavazták, hogy a beruházással kapcsolatos kiadások fedezésére emeljék meg 222 millió forinttal a társaságot tulajdonló városüzemeltetési cég, a Győr-Szol Zrt. törzstőkéjét.
Az előterjesztés emlékeztet: a keleti irányba, azaz az ipari park felé 1,9 kilométerrel meghosszabbítani tervezett sínpár az 1990-es években épült, azóta működik; a fejlesztés a park bővítése teszi szükségessé.
Görög Tibor, a Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. ügyvezető igazgatója a GyőrPlusz városi hetilapnak néhány hete arról beszélt: terveik szerint májusban indulhatnak a munkálatok, amelyek eredményeként várhatóan augusztusban indulhat meg a forgalom az új szakaszon.
Akkor szólt arról is: a vágányok így egészen a most épülő – korábbi tájékoztatás szerint nyáron avatandó – Audi logisztikai park szomszédságáig futnak majd. Az elképzelések szerint “több jelentős vállalatnak biztosít közvetlen vasúti csatlakozási lehetőséget” a vágány, de azok a gazdasági társaságok is igénybe vehetik a közös rakodóhelyeket, amelyeknek nincs közvetlen csatlakozási lehetőségük.