Rendkívül sok külső körülmény közepette, igazi „flúgos „futamot futott a fehérvári Tobak Team Hungary párosa, akik már a péntek éjszakai gyorsaságin is kellőképpen megküzdöttek a technikával. Történt ugyanis, hogy az éjszakára felszerelt lámpasor túl sok volt az autó generátorának, emiatt csökkent a motor teljesítménye. Ennek ellenére az első éjjeli gyorson 7 másodperccel megelőzték a jóval erősebb Mitsubishit hajtó Talmácsi Gábort, majd a másodikon a gyári Suzuki vb-autóval induló Ollé Sándort is lehagyták 6 másodperccel. Később a hetvehelyi gyors utolsó három kilométerénél tejfehér ködbe futottak bele, s a lámpasor xenon fénye szinte megvakította őket, ezért azt lekapcsolták. Az autó saját lámpáival, az itiner alapján mentek tovább, s végül a 8-as kategóriában 3 perc 30 másodperces előnnyel várták a szombati folytatást.
Majd az autó bal eleje megtörött később Szabó K. Tián műanyag kötözőkkel felvarrta, de ez nem befolyásolta őket. Az igazi kaland a 4. gyorson, Orrfűnél következett be: egy átvágós részen a pilóta túl közel ment a beton vízelvezetőhöz, amely kicsípte a jobb első kereket, defekt. Közel 6 percet spájzoltak be, mert szerelés közben kiengedett az olajos kézifék, az emelő pedig beszorult az autó alá. Így kellett még további 40 kilométert megtenniük a szervizig, s ez is nagy küzdelmet jelentett. Így is azonban megelőzték riválisaikat, az utolsó gyorsasági előtt a kategória élére álltak, mintegy két perces előnnyel.
A Matók, Szabó páros Bükfürdő után ismét megnyerte a 8-as kategóriát, mondhatni eddig kifogástalan a szezonjuk, hiszen két futamból két győzelmet arattak. Igaz a következő megmérettetés sem lesz sétagalopp számukra, július közepén jön a Veszprém Rallym, amely köztudottan nehéz, murvás szakaszairól híres.