Bár a hazai vendégek alapvetően elégedettek a wellness-szállodákkal és a szolgáltatások minőségével, a megbízhatóságot gyakran kifogásolják – derül ki Karakasné Morvay Klára kutatásából. A Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) adjunktusa közel 50 wellness-szálló mintegy 815 magyar szállóvendégét, valamint 23 szállodai szakembert kérdezett meg – írja a Napi Gazdaság.
Előfordul, hogy a hazai szállodák mást jelentetnek meg hirdetéseikben, mint ami a valóság. A legjellemzőbb az, hogy a hotelek nem vagy csak speciális esetben igénybe vehető akciókat hirdetnek, vagy olyan szolgáltatásokat tüntetnek fel, amelyek csak korlátozottan érhetőek el. Alkalmazzák az “optikai tuningot” is: gyakori, hogy olyan beállításokkal készítik a fotókat, hogy a szobák, a medencék nagyobbnak tűnjenek, mint amekkorák a valóságban.
Amíg nincs szemléletváltás, elkerülhetetlen, hogy a hirdetések túlzásai miatt nagyobb elvárással érkező vendégek csalódjanak.