Pénzügy

Személyi változások a Sara Lee-nél

Január elejétől Katus László tölti be a Sara Lee Kávé és Tea Rt. és a Sara Lee Ausztria Vendéglátóipari Értékesítésért felelős ügyvezető igazgatói posztját. Szintén januártól nevezték ki Páris Lászlót a Sara Lee Kávé és Tea Rt. új export és üzletfejlesztési igazgatójává, illetve Bóné Tímeát új pr menedzserré.

Katus László a Sara Lee-t megelőzően a Dreher Sörgyárban dolgozott 16 évig. Pályáját műszaki területen kezdte, ahol az üzleti alapok elsajátítása után kereskedelmi és logisztikai igazgatóként tevékenykedett, majd innen közvetlenül a Sara Lee-be érkezett. A negyven éves szakember feladata 2006. januárjától a Sara Lee Hungary-ben és Ausztriában a Douwe Egberts Coffee System (DECS) Divízió vezetése, amely a vendéglátói értékesítéssel, és a gép-és termékeladásokkal foglalkozik. A vezető felelős a divízió marketing, pénzügyi és értékesítési stratégiáinak kidolgozásáért, valamint Magyarországon 45, Ausztriában pedig 47 munkatárs irányításáért.

Páris László a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen diplomázott, majd egy éves amerikai képzést követően a Kraft Jacobs Suchard Kft.-nél dolgozott export értékesítési menedzserként. A Sara Lee-t megelőzően 5 éven át a United Biscuits/Győri Keksz Kft. regionális export igazgatója volt, majd ugyanitt 2004-től közép- és kelet európai üzletfejlesztési menedzserként dolgozott. A negyvenkét éves, új igazgató feladata a hazai forró ital vezető vállalatában, a Sara Lee-ben a cég piaci pozíciójának erősítése lesz a környező országokban, különös tekintettel a dél-kelet-európai piacokra.

Bóné Tímea a pr menedzseri munkakört vette át 2006. január közepétől a Sara Lee-ben, a feladatot eddig ellátó Edőcs Erikától, aki szülési szabadsága miatt vált meg a pozíciótól. Az új pr menedzser az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen végzett média- és kommunikáció valamint német szakokon, és ügynökségi területen dolgozott 4 évig a B&D ComMedia Kommunikációs Kft.-nél, ahol élelmiszeripari, pénzügyi és informatikai ügyfelek sajtókommunikációját szervezte. Ezt megelőzően az Index szerkesztője volt és a reklámszakmában tevékenykedett. A pr menedzser feladata a hazai forró ital piac vezető szereplőjének vállalati külső- és belső kommunikációja.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik