A 37 éves belgrádi születésű szakember szülővárosában végzett az Iparművészeti Akadémián. 1994-ig art directorként tevékenykedett Belgrádban, majd a Saatchi & Saatchi Belgrád társ kreatív igazgatója volt 1999-ig. Ezután közel 4 évet töltött Dubaiban, ahol olyan nemzetközi reklámügynökségek kreatív osztályát vezette, mint a Bates, a D’Arcy és a Leo Burnett. Milos 2003-ban érkezett hazánkba a Leo Burnett Budapest kreatív igazgatói pozíciójába. Több mint két és fél éves magyarországi tevékenysége alatt Milos Ilic közel 30 díjat nyert különböző hazai és nemzetközi fesztiválokon, az elmúlt két évben öt alkotása volt döntős Cannes-ban, aranydíjat nyert az Epicán és a Meribel-fesztiválon.
Milos Ilicet a régió egyik legdíjazottabb kreatív igazgatójaként tartják számon: pályafutása alatt eddig több mint 70 helyi és nemzetközi versenyen nyert díjat, 2005-ben pedig a Gunn Reportba is bekerült. Munkái és a vele készített interjúk az Archivesban, a Shotsban és a Graphisban jelentek meg.