Az AOL 315 millió dollárt fizet a több közönségdíjjal, webes szakmai elismeréssel bíró, mára igen befolyásos progresszív online lapért.
Az oldal lenne a hírnöke az új típusú amerikai médiavállalatnak, amely globális tartalmat állít elő javarészt közösségi forrásból – mondta el az üzlet kapcsán Tim Armstrong az AOL elnök-vezérigazgatója. Az oldal társalapítója és névadója Arianna Huffington a tulajdonosváltást követően is a cégnél marad, főszerkesztőként dolgozik tovább. “A Huffington az marad, ami az elmúlt hat évben volt” – hangsúlyozta Arianna Huffington.
Mrs. Huffington, aki az egyik legbefolyásosabb nő Amerikában. (google.com)
A lap sikerét az a szabadelvű hírmegközelítés jelentette, amelynek révén a legtöbb témában egyedi cikkek tudtak születni. A Huffington
Postnál jelenleg is 200 belsős dolgozik, a lap erejét mégis az a
3000 blogger adja, akik révén jelenleg 25 millió egyedi olvasója van a lapnak havonta.
Az AOL portfóliójában olyan internetes vezető portálok vannak jelenleg is, mint az Engadget, a TechCrunch vagy a MapQuest. Politikai-közéleti oldalai, mint a Politics Daily és a Daily Finance a hírek szerint a háttérbe vonulnak az üzlet nyomán.