A Mediaedge:cia-t jelölte ki a médiatervezéssel és -vásárlással kapcsolatos feladatok elvégzésére a Lloysd Banking Group – adta hírül a Brandrepublic.com. A megállapodás a pénzügyi óriáscég két márkája, a tavaly egyesült Lloyds TSB és a HBOS évente 80 millió fontos médiaköltéseinek kezelésére vonatkozik. A WPP-hez tartozó Mediaedge:cia a szerződésért kiélezett küzdelmet vívott a Publicis érdekeltségével, a ZenithOptimediával. Két másik rivális, az OMD és a Vizeum már korábban kiestek a versenyből. A mostani döntésig a Lloyds TSB médiaköltéseit a ZenithOptimedia intézte, míg a HBOS esetében a Vizeum volt megbízva ezzel a feladattal.
A döntés egy négy hónapja tartó kiválasztási folyamat végére tett pontot. A médiaköltések felülvizsgálatára azért került sor, mert az egyesülést követően a társaságot jól ismerő források szerint a Lloyds Banking Group számottevő mértékű csökkentést tervez ilyen jellegű kiadásaiban. A Nielsen adatai alapján a Lloyds TSB a 2009. január 31. előtti 12 hónapban 37 millió fontot költött el a médiában, míg a HBOS 40 millió fontot fordított egyes üzletágai népszerűsítésére.