A MediaCom Tel Aviv a Procter&Gamble számára készített kampánnyal nyerte el a Media Lions Nagydíját a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A WPP-csoporthoz tartozó ügynökség az ortodox zsidó közösség körében népszerűsítette a Procter&Gamble Biomat nevű mosószerét. A feladat nehézsége abban állt, hogy a célcsoport egyáltalán nem televíziózik, és virtuálisan elérhetetlen. A MediaCom Tel Aviv ezért egy eseménysorozatot szervezett. Egy külön erre a célra készített teherautóval járták az ortodox közösségeket, és jótékonysági célból ruhaadományokat gyűjtöttek. A használt ruhákat a teherautón mosták ki az új mosószerrel. A független osztrák ügynökség, a Wien Nord Pilz második helyezést ért el a bécsi Liechtenstein Múzeum számára készített kampánnyal. A brit ZenithOptimedia egy HP kampányért vehette át az elismerést, amelynek során a vállalat technológiája segítségével Virtuális Történelem címmel külön tévéműsort hoztak létre. A Springer & Jacoby Media Hamburg díjazott kampánya a Smart ForFour-t népszerűsítette. A lengyelországi OMD a Heyah mobilszolgáltató bevezető kampányával a Mixed Media kategóriában nyert. A beloruszi Kryn/Starcom a Férfiak kategóriában érte el a legelőkelőbb helyet. Az IQ Marketing Moscow pedig Beszlánt - a tavalyi iskolai mészárlás helyszínét - világította ki, és ezzel elnyerte a Jószolgálati kategória első helyét. A zsűri összesen 20 Media Lions díjat osztott ki.
(Forrás: canneslions.com)