Bujtás Attila, az Arcus Interactive Group új csoportszintű kreatívigazgatója és stratgiai tervezője több mint tizenöt éve foglalkozik kreatív és stratégiai marketingkommunikációval. Ez idő alatt dolgozott többek között a TBWA-nál, a BBDO-nál, kreatívigazgató volt a Leo Burnettnél, az Idea&Impactnál és a Human Telexnél, ahonnan három év után jött az Arcus Interactive Grouphoz.
Több mint 50 hazai és nemzetközi shortlist-jelölést és díjat érdemelt ki, köztük a regionális Creative Director’s Golden Watch díjat (2002). Magyarországon szokatlan módon mind az ATL-, mind a BTL-területen nagy gyakorlatot szerzett, amit kiegészítve a digitális csatornákkal, teljes körű, integrált rálátással rendelkezik a kommunikáció minden szegmensére.
Interaktív kommunikációs gyakorlatát az Arcushoz való csatlakozásakor a csoport tudásának hátteréül szolgáló „The Blue Pill or the Red Pill” kiadvány továbbfejlesztésében kamatoztatta. Megérkezését egy nagy értékű megbízással is „megünnepelte”.