“A tárgyalások során nem sikerült megegyeznünk, a BMW pénzügyi igényei egyszerűen túl magasak számomra. Következésképpen nem tudtuk aláírni a többi csapat által a napokban szignált Concorde megállapodást, amelynek milliós nagyságrendű kifizetései akár biztosíthatnák a csapat jövőjét” – mondta Sauber, aki továbbra is eltökélt, hogy megmentse a csapatot.
“Nagyon csalódott és szomorú vagyok. Ez a legszörnyűbb nap 40 éves motorsport pályafutásom során. Más megoldást kell keresni. A felelősség a BMW-t terheli, de mondanom sem kell, én hajlandó vagyok segíteni ugyanúgy, mint korábban.”
Egyelőre komoly befektetőre vár a BMW, a találgatások meg is indultak. Felmerült a háromszoros világbajnok Nelson Piquet neve, aki a fiának alapítana csapatot, de a brazil tagadta, hogy ilyen terve lenne.
Peter Sauber átvenné a stafétát (MTI/EPA)
Más pletykák szerint a BMW Motorsport igazgatója, a csapat vezetője Mario Theissen, összefogva Peter Sauberrel, megpróbál ütőképes szponzorokat találni, és a Honda-Brawnhoz hasonlóan átvenni a csapatot. A csapatirányítást eddig is megoldották, már csak pénzre van szükség. Úgy 150 millió euróra legalább.
Theissen rögtön az egyetemi évei után, 1977-ben a BMW-hez került, ahol folyamatosan lépett előre a ranglétrán. Vajon hátat fordít a bajor gyárnak?