A cég adó utáni vesztesége az első negyedévben 200 millió euróra nőtt a tavalyi, 173,7 millió eurós hiányhoz képest. Az eredményt az adóhitel csökkenésével magyarázták a társaságnál. A TUI hagyományosan veszteséges az első negyedévben, a foglalásokra kifizetett előlegek miatt. A nyári foglalások értéke ráadásul eddig 11 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál.
Az üzemi veszteség 208 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 227 milliós hiányhoz képest, a forgalom 1,8 százalékkal 3,58 milliárd euróra nőtt 3,52 milliárdhoz képest. Egész évre az idegenforgalmi bevételek 4-5 százalékos növekedésében, az üzemi eredmény újabb, kétszámjegyű százalékos bővülésében bíznak.
Április elején a TUI 50 százalékot szerzett az indiai Passage to India nevű helyi vállalatban. A német cég nem csak az Indiába utazó európaiakra számít, hanem az indiai turistákra is. A külföldre utazó indiaiak száma az Idegenforgalmi Világszövetség várakozása szerint évente 10 százalékkal növekedhet, a becslések szerint az indiai középosztályban 45-70 millióra tehető a megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkező, utazásra képesek száma.