Külsejében, szolgáltatásaiban, az alkalmazott hirdetési megoldásokban és a háttérben dolgozó keresőmotor tekintetében egyaránt megújult a Kurzor.hu. A szolgáltatás korábban a Google motorját használta, de a most bevezetett, saját fejlesztésű keresőmotor jobb megoldást kínál a magyar nyelvű oldalak között történő keresésre.
“A Kurzor.hu által ismert hazai weboldalak száma már most meghaladja a 7 milliót, de két hónapon belül elérjük a 15 millió. Így a Kurzor.hu több magyar nyelvű weboldalt fog látni, mint a bármely más keresőmotor.” – mondta Nagy Attila, a cég ügyvezetője.
A naponta több mint 100 000 egyedi felhasználó igényeit kiszolgáló Kurzor.hu az új .hu domainbe tartozó weboldalak indexelését – azaz a keresési adatbázisba történő felvitelét és kulcsszó alapú rangsorolását – 1 héten belül végrehajtja. A kereső ugyanakkor nem csak a weboldalakat indexeli, hanem az interneten elhelyezett Word dokumentumokban, illetve Adobe .pdf állományokban is képes fellelni a kívánt információt, és Hírek Média tervei szerint nyárra már képkeresési funkcióval is kibővül.
A Kurzor.hu másik újdonsága a kulcsszó alapú hirdetés, amely akár néhány perc alatt lehetővé teszi a vállalat hirdetéseinek célközönséghez történő eljuttatását.
A szolgáltatás közeljövőben tervezett újdonságai közé tartozik a Kurzor ToolBar, ami a böngészőbe beépülve még könnyebbé és egyszerűbbé teszi a hazai internetoldalak közötti kutatást.