A reklámozásban érdekelt szervezetek javaslatai a reklámtörvényhez
– az önszabályozás elismerése
– a gazdasági reklám definíciójában elkülönítendő a hír és a reklám
– ne minősüljön címoldalnak a sajtótermékek hátsó borítója
– a közterületi reklámhordozók, illetve az összehasonlító reklám újradefiniálása
– közzé lehessen tenni adóelőnyt ígérő, illetve a gyerekek felnőtt korúak iránti bizalmára építő hirdetést
– dohányt és szeszes italt csak gyermek- és fiatalkorúak körében ne lehessen ingyenes mintaadással reklámozni
– a dohányreklámokon feltüntetendő “A dohányzás súlyosan károsítja az Ön egészségét” figyelmeztetésben ne szerepeljen a “súlyosan” szó
– közterületi reklámeszközön ne csak cigarettadobozt reklámozhassanak
– színházban és moziban a gyermek-, illetve fiatalkorúaknak szóló, és ne az általuk megtekinthető előadások előtt és után tiltsák a dohány- és alkoholreklámokat
– az eljárásjogi rész átalakítása, lehetőséget teremtve a fogyasztóvédelmi hatóság döntésének megfellebbezésére