A cégközlönyök tekintetében a két legnagyobb versenytárs az Opten Kft. és a KJK-Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó Kft., amelyek éppen immár a jogtárak területén is versenyeznek. Elindul ugyanis az Opten Kft. új szolgáltatása, a magyar közlönyöket, a tárcaközlönyöket és a különböző minisztériumok lapjait megjelentető törvénytársorozat. A jogtárkiadás a Kerszövnél már nem új keletű, a közismert CompLex CD jogtárat tavaly óta online szolgáltatással egészítik ki: az előfizetők az igény bejelentéséhez képest két napon belül megkapják elektronikus úton a kért jogszabályi változásokat. Árvai Éva, a Kerszöv marketing igazgatója elmondta, hogy fejlesztési irányuk az elektronikus kiadványok és szolgáltatások felé tolódik.
A publikus adatokat tartalmazó cégtárakhoz képest a céginformációs szolgáltatások mélyebb rétegekig nyújtanak információkat egyes vállalkozásokról. A magyar piacon e téren a legismertebbek a Compalmanach, a Kompass Hungária, a Dun and Bradstreet Magyarország, valamint a Hoppenstedt-Bonnier és Társa Információs Kft. Kasnya Csaba, a Dun and Bradstreet Magyarország ügyvezető igazgatója a céginformációs piacról szólva azt hangsúlyozta, hogy most még egyre több új társaság jelenik meg, de hosszabb távon ennyien nem tudnak megélni ezen a területen. A piac nagyságrendjét sem ő, sem más szakember nem tudja egyelőre felbecsülni, Kasnya annyit mondott, hogy ők az idén 330 millió forintos árbevételre számítanak. A Dun and Bradstreet a kereskedelmi és hitelminősítésen kívül követelésbehajtással is foglalkozik. A cég – akárcsak legnagyobb hazai versenytársa, a Hoppenstedt-Bonnier és Társa – az adatokat maguktól az adatbázisban szereplő cégektől szerzi be, személyesen vagy telefonon. Többletszolgáltatásként a Hoppenstedt ügyfél-elégedettségi vizsgálatokat, illetve célcsoport-összeállítást végez, viszont ez a társaság nem foglalkozik hitelminősítéssel. A Hoppenstedt 97 százalékos garanciát nyújt szolgáltatásaira, vagyis ha a megrendelt adatbázis több mint 3 százaléka hibás, akkor a teljes árat visszatérítik. Csupor Erik ügyvezető igazgató állítása szerint azonban csupán 1,5 százalékos szokott lenni a hibaarány. Hasonlóan alacsony hibaszázalékot mond magáénak a Dun and Bradstreet is, bár ők nem vállalnak garanciát. Valószínűleg nem véletlen, hogy ez a két cég az, amely támogatja a MAK azon kezdeményezését, hogy ne önbevallásos módszerrel, hanem független szervezet által végzett minősítéssel lehessen a versenytársakat összemérni.
A követelésbehajtással is foglalkozó cégek sorában a Dun and Bradstreeten kívül mindenképp említést érdemel a Creditreform, amely egy német alapítású nemzetközi hálózat tagjaként mintegy tíz éve van jelen Magyarországon. Mivel a követelésbehajtás kényes feladat, s nincs rá törvényi szabályozás, az erre szakosodott cégek létrehozták saját önszabályozó testületüket: a Követelésbehajtók és Üzleti Információkat Szolgáltatók Szakmai Szövetségét. –