„Azt szeretnénk ösztönözi, hogy ne csak személyes tartalmakat, hanem konkrét témákhoz kapcsolódó írásokat is készítsenek a felhasználók” – hangoztatja Dobó Mátyás (Doransky) a Blogter tartalomigazgatója. A jó minőségű írásokat a moderátorok kiemelik a főoldalra, és így az aktuális témák felé terelik az olvasót. A portálon a bloggerek közötti kapcsolatokat szövegbányászati módszerekkel segítik elő, és a moderátorok a blogok tartalmainak elemzése után szerző ajánlót állítanak össze.
„Egyrészt a vállalati szegmensben tervezünk értékesíteni blogmegoldásokat, és a nemzetközi piacra is ki akarunk lépni, felhasználva a címkézésről összegyűjtött tapasztalatainkat” – magyarázza Miskolczy Csaba, a Blogter ügyvezetője. Ezt a címkézési rendszert szeretnék majd a befektetők különböző üzleti megoldásokban kipróbálni, és ehhez tartják jó kísérleti terepnek a blogokat. Külföldön egyre több címkézést használó oldal jelenik meg, mint például a del.icio.us, amelyre feltehetjük és megoszthatjuk másokkal a linkgyűjteményünket, majd a címkék használatával kereshetővé válik a hálózat.