Belföld

Felveszi a versenyt a Magyar Posta

Nem biztos, hogy gyorsabbak és olcsóbbak lesznek a postai piacnyitáskor megjelenő riválisok - mondta Geszti László, a Magyar Posta vezérigazgatója a Világgazdaság szerdai számában megjelent interjúban.

A Magyar Posta 2011. évi 3,5-4 milliárd forint közötti eredménye valamivel jobb lesz, mint a 2010. évi, amikor 3,2 milliárdos eredménnyel zárták az évet – jelezte a vezérigazgató. Geszti László az interjúban elmondta: a hagyományos postai szolgáltatások bevétele stagnált, de érzékelhetően nőtt a szállítmányozási, logisztikai és pénzforgalmi ágazat teljesítménye.

A piacnyitás a posta piacának 30 százalékát, az 50 gramm alatti levélforgalmat fogja érinteni, a további 70 százalék most is a liberalizált piacon zajlik – hangsúlyozta a Magyar Posta vezérigazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik