Poszt ITT

Segítség

1. Mi a szakértői fórum, mire jó ez?

2. A szakértői kommentárról bővebben

3. A szakértői kérdezz-felelekről bővebben

_______________________________________________________


1. Mi a szakértői fórum, mire jó ez?



A FigyelőNet szakértői fórumának oldalain számos különböző témakörben adnak tanácsokat a FigyelőNet által felkért szakértők.


A szakértők által tárgyalt témák a befektetés, illetve pénzügyek, az adózás, a karrier (személyügyi tanácsadás, fejvadászat, outplacement), a kis- és középvállalkozások finanszírozása, az uniós támogatások, illetve a menedzsment (vezetési tanácsadás, konfliktuskezelés és coaching).


Olvasóink egyrészt a rendszeresen megjelenő szakértői kommentárokban tájékozódhatnak az egyes szakterületeket érintő fontosabb kérdésekben, másrészt az egyes szakértőkhöz tartozó nyilvános fórumokban (Kérdezz-felelek) kérdéseket intézhetnek a szakemberekhez.


Figyelem!


A használat kapcsán arra hívjuk fel olvasóink figyelmét, hogy a FigyelőNet szakértői kommentárjai és kérdezz-felelek vagy tanácsadási szolgáltatása nem alkalmasak a minden szempontból teljes és helytálló jogi vélemény kialakítására, nem tekinthetőek hivatalos jogforrásnak, semmilyen értelemben nem tekinthetőek teljes körűnek, hivatalos információforrásnak, vagy ajánlattételnek, kizárólag a tájékoztatást szolgálják. Ennek következtében a rovat felelősségvállalásra sem a FigyelőNet, sem pedig a szakértők részéről nem alkalmas. Tekintsék a szakértő által írt kommentárokat és válaszokat segítségnek, iránymutatásnak!

2. A szakértői kommentárról bővebben


A FigyelőNet szakértői nyolc témakörben rendszeresen tájékoztatják az olvasókat a saját témakörükben felmerülő legfontosabb kérdésekről, rövid elemzéseket készítenek a szakterületükön felmerülő érdekesebb jelenségekről. Ez a kommentár.


A kommentárokat bárki regisztráció nélkül, térítésmentesen elolvashatja, aki az interneten ellátogat a FigyelőNet szakértői rovatába.


Az olvasóknak lehetőségük van arra, hogy a szakértők kommentárjaihoz hozzászóljanak, véleményezzék, kiegészítsék azt, vagyis passzív olvasókból, befogadókból aktív szereplővé váljanak, valamint – értelemszerűen – az egyes kommentárokhoz fűzött olvasói megjegyzésekre is reagálhatnak, vagyis egyfajta nyitott fórumot építhetnek a kommentárokhoz kapcsolódva.


Ennek a rendszernek a célja, hogy az egyes témakörökben párbeszéd alakulhasson ki a szakértő és az olvasó, illetve az egyes olvasók között.


Az aktív szerepléshez azonban már csak azoknak az olvasóknak van jogosultsága, akik a FigyelőNet regisztrált felhasználói.


Amennyiben tehát Ön a FigyelőNet szakértői rovatában aktív részt szeretne vállalni, regisztrálja magát, vagy ha regisztrált felhasználó, de még nem lépett be, lépjen be itt!

Ha technikai problémája adódik a regisztrációval kapcsolatban, vagy az oldal használata közben nehézsége adódik, írjon nekünk e-mailt, szívesen segítünk!

A FigyelőNet szakértői rovataiban érvényes társalgási szabályokat a Házirendben találja. Alapvetően minden hozzászólás megjelenhet a kommentárokhoz csatolt fórumokban, létezik azonban néhány technikai, ízlésbeli és morális szabály, amelyeket be kell tartani.

3. A szakértői kérdezz-felelekről bővebben

A szakértői kérdezz-felelek vagy szakértői tanácsadás abban különbözik a szakértői kommentártól, hogy míg az utóbbiban az adott szakértő jár körül egy-egy témát, amelyhez aztán az olvasó is hozzáfűzheti véleményét, addig az utóbbiban az olvasók kapnak lehetőséget arra, hogy kérdéseket intézzenek az egyes szakértőkhöz egy-egy szakterületen.

Az olvasók által korábban feltett kérdések és válaszok között bárki regisztráció nélkül, térítésmentesen böngészhet, aki az interneten ellátogat a FigyelőNet szakértői rovatába.


A szakértőkhöz csak a nyilvános fórumon lehet kérdéseket intézni (e-mailben, telefonon nem áll módjukban tanácsot adni), érdemes tehát alaposan átgondolni, valóban azt szeretné-e az olvasó, hogy kérdése és az általa használt név egy nyitott forumon megjelenjen.


Mielőtt feltenné kérdését, érdemes átböngésznie a szakértőhöz korábban intézett kérdéseket és az arra érkezett válaszokat is, valamint a szakértők kommentárjait, előfordulhat ugyanis, hogy a téma már korábban is felvetődött, így azonnal választ talál kérdésére.

Ahhoz, hogy az olvasó a tanácsadási szolgáltatást igénybe vegye, saját kérdést intézzen hozzá a kérdezz-felelek oldalakon, regisztrálnia kell magát. Ezt itt teheti meg. A már korábban regisztrált felhasználóknak, amennyiben még nem tették meg, be kell lépniük, ezt követően tehetik fel kérdésüket az érintett szakértő oldalán.


Ha technikai problémája adódik a regisztrációval kapcsolatban, vagy az oldal használata közben nehézsége adódik, írjon nekünk e-mailt, szívesen segítünk!


Az olvasók kérdéseikre meghatározott időn – két munkanapon – belül ugyanazon a fórumoldalon kapnak választ, ahol a kérdést feltették. Bizonyos esetekben (technikai problémák, szakértő távolléte, szabadsága, betegsége) előfordulhat, hogy a szakértők által adott válaszok később érkeznek meg, mint két munkanap. A késedelemről és ennek okairól ezekben az esetekben igyekszünk olvasóinkat tájékoztatni.


Ennek a rendszernek a célja, hogy az egyes kérdésekben, témákban az olvasók gyors tájékoztatást kapjanak a témában jártas szakértőtől.

A FigyelőNet kérdezz-felelek oldalain érvényes szabályokat a Házirendben találja. Alapvetően minden kérdés és hozzászólás megjelenhet a szakértői fórumokban, létezik azonban néhány technikai, ízlésbeli és morális szabály, amelyeket be kell tartani.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik