A Compaq ezen új online szolgáltatása ma nem csupán korszerű és kényelmes, de lényegesen felgyorsítja a segítségnyújtás folyamatát is: a bejelentés sikeres átvételét követően a megrendelő egy visszaigazolást kap e-mailen, mely tartalmazza a bejelentés azonosító számát, ezt követően 4 órán belül, telefonon keresik fel szakembereink az ügyfelet. A weboldal továbbá fontos információforrás is a bejelentő ügyfél számára, hiszen a szervizfolyamat ugyanitt nyomon követhető. A program már sikeresen működik Európa számos országában és mostantól hazai felhasználók számára is hozzáférhető.
“Ez a kezdeményezés jól mutatja a Compaq elkötelezettségét olyan innovatív szolgáltatások biztosításához, amelyek gyors és hatékony megoldásokkal segítik a Compaq felhasználók mindennapi munkáját” – nyilatkozta Szabó István a Compaq szerviz delivery managere.
Az ügyfelek további kérdéseiket Compaq termékeket, megoldásokat illetően a cég http://www.compaq.hu/support/ask/ oldalán tehetik fel, és a kérdéseket a rendszer automatikusan megválaszolja (angol nyelven).