Most a hangsúlyt a márkaismertség növelésére és a szélessáv gyakorlati kipróbálására helyezték, temészetesen az értékesítési célokat is szem előtt tartva. Ezek megvalósítását a Bell Telemarketing átfogó BTL kampánnyal támogatta.
A pán-európai szolgáltató a chello kommunikációs kampányának megtervezésére és kivitelezésére a Bell Telemarketinget kérte fel. A feladat magában foglalta a kampány koncepciójának és stratégiájának kidolgozását, valamint a teljes lebonyolítást is. Az ügynökség és a chello sikeres együttműködésének köszönhetően a feladat megoldása minden előzetes elvárást felülmúlt.
A kampány leglátványosabb eleme a Bus Road Show volt, ahol a regisztrált érdeklődők személyesen próbálhatták ki a chello szolgáltatásának előnyeit, tehát a szélessáv kínálta lehetőségeket, így a gyors letöltést, az audio-video fájlok azonnali megszólalását vagy az egyszerűséget.
A roadshowra a Bell DM meghívók és célcsoport által leglátogatottabb portálokon elhelyezett bannerek segítségével hívta fel a figyelmet. A rendezvényre a közönség a helyszínen, vagy előzetesen, az erre a célra dedikált információs telefonvonalon keresztül regisztráltathatta magát. A célcsoport pontosabb megismerése és az aktivitás fokozása érdekében a chello egy személyi számítógépet sorsolt ki azok között, akik a kampányhoz tartozó kérdőívet is kitöltötték.
A rendezvényen résztvevők adataiból a Bell adatbázist épített, amely a későbbi kommunikációs kampányok kiindulópontja lehet, és kifejezetten hasznos mondjuk egy újabb Road Show előkészítésekor.