Belföld

Két éves az O-ZONE

Két éve júniusban indult az első O-ZONE beltéri hálózat az O-ZONE CLASSIC. Az akkor forradalmian újnak számító, mellékhelyiségekben felszerelt reklámfelületen mára már számos termék hirdetése vált országosan ismertté. Az O-ZONE az elmúlt két esztendő alatt meghatározó tényezővé vált a beltéri reklámfelületek piacán.

Az O-ZONE Classic bevezetése után 1999 decemberében elindult az első átfogó országos fitness beltéri hálózat O-ZONE FITT néven. 2000 júliusában startolt az O-ZONE LIGHT hálózat, 2000 októberében megszületett az O-ZONE FREECARDS és FITTCARDS.

Az O-ZONE jelenleg négy országos beltéri hálózattal, több mint 4000 kihelyezett hirdetési felületen, országszerte 450 helyszínen van jelen, s eddig több mint száz sikeres kampányt bonyolítottak le.

A születésnap alkalmából az O-ZONE idén Balaton csomagot kínál hirdetőinek, csokorba szedve a magyar fiatalság által legfelkapottabb tíz balatoni diszkóba kihelyezett CLASSIC és LIGHT tábláikat.

Az O-Zone International Kft. – szintén a születésnap alkalmából – a reklámszakma és a reklámok iránt érdeklődő nagyközönség számára idén megrendezi a Reklámzabálók Éjszakáját.
Az első Reklámzabálók éjszakáját Jean-Marie Boursicot mutatta be 1980-ban Párizsban. A francia világpremier után a show világkörüli útra indult, s 21 évvel a bemutatkozás után elékezett hazánkba
A Night of the Ad Eaters (Reklámzabálók éjszakája) a reklámszakma egyik legnagyobb, évente megrendezendő fesztiválja a világon. Egy-egy alkalommal évente közel 600 új reklámfilmet, a világ azévi reklámfilm-termésének a javát mutatják be. A Night of the Ad Eaters átfogó körképet ad a legújabb irányzatokról, a kulturális tendenciákról, a filmművészet vívmányairól. Mindezt egy egyedülálló show keretén belül, kizárólag a reklámfilmeken keresztül bemutatva. A Magyarországon először bemutatásra kerülő közel öt és fél órás összeállítás az elmúl év reklámfilm-terméséből válogat, bemutatva a legújabb trendeket, érzékeltetve a reklámvilág lüktetését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik