Belföld

Új, ügyfélközpontú kis- és középvállalkozói szekció az OTP Bank weboldalán

Az OTP Bank honlapján megtalálható Junior aloldalak megfiatalítása után a kirowski a pénzintézeti website kis- és középvállalkozásoknak szóló szekciójának újjáépítésében is együttműködött a legnagyobb magyarországi hitelintézettel.

Az OTP Bank vállalkozói stratégiájának fókuszában az áll, hogy kis- és középvállalkozói ügyfeleinek minél nagyobb hányadát az Internet segítségével, több szempontból is hatékonyan szolgálja ki. Az OTP Bank – pályázata alapján – a kirowskit bízta meg a kis- és középvállalkozói portál korszerű és barátságos látványvilágának kialakítására, valamint a meglévő tartalom megújítása következtében az oldalak technológiai korszerűsítésével. A kirowski a weboldal tartalmának bankon belüli karbantartását és frissítését lehetővé tévő szerkesztőségi rendszert is kidolgozza az OTP Bank számára, ami a naprakész információszolgáltatás elengedhetetlen feltétele.
Ennek érdekében az OTP Bank egy új, a magyarországi weben korábban ilyen következetességgel még nem alkalmazott tanácsadó felületet épített fel a website-on. A rendszer felhasználó- és vállalkozóbarát funkcióit az OTP Asszisztens személyesíti meg, mely sokrétű és kézzelfogható segítséget nyújt az oldalt látogató vállalkozók és cégvezetők munkájához. Az interaktív OTP Asszisztens a vállalkozások napi ügymenetét könnyíti meg egy sor eszközzel (többek között ingyenesen használható útnyilvántartóval, betét- hitel-, és lízingszámításokkal, bérköltség és más hasznos kalkulátorral), valamint üzleti tanácsadási feladatokat is ellát (a banki hitelkonstrukciókon túl a vállalkozások számára biztosított alternatív pénzforrási lehetőségek bemutatása, azok közül történő választáshoz segítség nyújtása, árfolyamok, elemzések stb. rendelkezésre bocsátása). Mindezt az OTP Bank kis- és középvállalkozások irányába folytatott kommunikációs stratégiájának megfelelően közérthető nyelven, könnyen átlátható, logikus felépítésben, ügyfél- és megoldásközpontú megközelítésből. A hagyományos pénzintézeti termékek ismertetésénél az OTP Asszisztens kérdéseken és az azokra adott válaszokon keresztül vezeti rá a látogatót a számára legmegfelelőbb termékre, szolgáltatásra a számlavezetés, a finanszírozás, a vámügyek, a treasury ügyletek, valamint a megújult elektronikus banki szolgáltatáscsomagot képviselő OTPdirekt terén.

A kis-és középvállalkozói site megújulását követően – a legnagyobb hazai hitelintézet és a legnagyobb hazai interaktív ügynökség együttműködésének eredményeként – az OTP Bank új grafikai arculattal várja a látogatókat főportálján.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik