Pár napja mutattuk be (egy furcsa szombathelyi megoldás nyomán) a valaha volt legfrankóbb lánykéréseket. Akkor nem tettük bele ezt a San Antonióit, merthogy ez egy friss és ropogós eset. Nick Bastress – a vőlegény – hét hónapot dolgozott rajta. Mivel hősünk a Time Warner Mediánál dolgozik, ráadásul a hirdetésekkel foglalkozó részlegen, eléggé kézenfekvő volt a húzása: reklámot készített.
Kitalálta, felvette, elkészítette a 45 másodperces hirdetést, és vásárolt reklámidőt, méghozzá a Egyesült Államok – Portugália VB-meccs szünetében. Nem lehetett olcsó mulatság, viszont valószínűleg a fél ország látta, mivel azóta kiderült, ez volt az eddigi legnézettebb focimeccs Amerikában.
„Helló, Nick Bastress vagyok, és most szeretnék néhány fogadalmat tenni életem szerelmének, Nicole Kunetznek” – így kezdődött a reklám. A videón pedig azt hallhatjuk, ahogy a lány nézi a hirdetést, és nagyon nem érti a helyzetet: „Ez a mi házunk!”
Az sem véletlen, hogy Nick a világbajnokságra időzített, ugyanis négy éve, az előző foci vb idején jöttek össze barátnőjével. Aki – amint az a videóból ki is derül – ma már a menyasszonya.