Belföld

Bevezetésre került az IX Olap

Április elején került sor az InfomatiX jelentéskészítő, adatbányász rendszerének, az IX Olapnak a legújabb bevezetésére

Az üzleti világ felgyorsulása, az információtechnológia ugrásszerű fejlődése következtében napjainkban az információ vált az egyik legmeghatározóbb versenytényezővé. A cégek rengeteg információt gyűjtenek és tárolnak tevékenységükkel, partnereikkel, klienseikkel, illetve magával a piaccal kapcsolatban.

A robbanásszerűen megnövekedett adatmennyiség tárolására és elemzésére már nem elegendőek a hagyományos eszközök, így új adattárolási és -elemzési megoldásokra van szükség. Ilyen új technológia az OLAP (On Line Analytical Data Processing), melyet nagy mennyiségű adatok kezelésére fejlesztettek ki. Az OLAP rendszerek többféleképpen gyűjtik össze és aggregálják az adatokat egy-egy kérdésnek megfelelően, majd az így kialakított úgynevezett OLAP-kockákból egy meta-adatbázist hoznak létre.

Az InfomatiX IX Olap rendszere egy olyan OLAP technológiát használó programcsomag, mely számos szempontból túlmutat a jelenlegi megoldásokon.

Mitől több az IX Olap a jelenlegi rendszereknél?

Az IX Olap egy döntéstámogató és elemző vállalati információs rendszer, mely a nagy adatbázisokkal dolgozó cégek számára nyújt gyors és praktikus megoldást a számukra szükséges információk megszerzéséhez, az elemzések elkészítéséhez, a vezetői döntések meghozatalához.
Nagy előnye, hogy egy felületen jeleníti meg az OLAP és normál SQL lekérdezések adatait, így a felhasználók szükség esetén egyszerre több adatbázisból is hozzájuthatnak a szükséges információkhoz. Az IX Olap kockái egyénileg beállíthatóak. A rendszer támogatja jelentéssablonok kialakítását is, melyek bármikor lehívhatóak és módosíthatóak. Az IX Olap egy könnyen kezelhető, felhasználóbarát rendszer, mely a felhasználók számára már jól ismert Excel környezetben teszi lehetővé a nagy mennyiségű adatok kezelését és a bonyolultabb elemzések elvégzését is.

Az InfomatiX termékei fejlesztésénél fő szempontnak tartja a naprakészséget, könnyű kezelhetőséget és a személyre szabott megoldások kialakítását. Az IX Olap is, hasonlóan a már számos cégnél jól bevált termékekhez (például a Distiller értékesítést támogató, illetve a CashTime tanácsadást támogató információs rendszer) ezen szempontok figyelembe vételével készült el.

Az IX Olap sikerét jelzi, hogy több céggel megtörtént a kacsolatfelvétel a rendszer bevezetését illetően. Emellett az InfomatiX tervezi további újabb fejlesztésű szoftvereinek, mint például a ProClient ügyfélkapcsolat-kezelő, kereskedelmet támogató rendszernek a bevezetését is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik