A divat világában eddig egyedülálló módon Balla Vivienne divatfotós fedezte fel az Apple-készülékekben rejlő fantasztikus lehetőséget. Az AppStore nemcsak a játékok és a hasznos alkalmazások terjesztésére alkalmas, hanem egy bizonyos alkalmazás segítségével népszerűsíteni lehet rajta akár egy brandet, egy személyt vagy éppen egy mozgalmat – olyan, mint egy digitális bemutatkozó levél.
Balla Vivienne már nagy népszerűségnek örvend a fiatal, feltörekvő divatfotósok körében. Most, hogy az új alkalmazása kikerült az AppleStore-ba, úttörője lehet egy valódi divatmozgalomnak, mert a divattervezők, a stylistok, a fotósok innentől saját nevükkel készíthetnek olyan programot, aminek linkjét átküldve a potenciális megrendelőknek bemutathatják a munkájukat, vagy követőket gyűjthetnek a divatrajongók körében. Ez a mozgalom ugyanis Vivienne ötletére indulhat el.
A lehetőség pedig roppant sokoldalú: az ingyenes app magába foglalja a fotós portfólióját az iPhone 4 Retina Display-ére optimalizált fotókkal, backstage-videót, Vivienne Tumblr blogjának bejegyzéseit és háttérképeket. Mindez elérhető angol, olasz, francia és magyar nyelven.
Vivien elmondta, hogy valamivel a megjelenés után 800-an töltötték le az alkalmazást a világ legkülönbözőbb pontjain. A kezdeményezés akkora port kavart, hogy a divatszakma egy kiemelkedő blogja, a New York-i Fashion Copious is megemlékezett pár sorban az eseményről.
AJÁNLOTT LINKEK:
Az alkalmazást itt megtekintheti! (www.itunes.apple.com)