A tízéves Thylane Lena-Rose Blondeau divatanyaga után most a francia Jours Après Lunes divatmárka reklámképeit tartják túlzásnak és szexistának.
A Fashionista szerzői szerint a kislányoknak árult „felnőttes” fehérneműket nem tupírozott hajjal és agyonsminkelve kéne reklámozni. A francia cég ugyan tervez háromhónapos csecsemőknek is, és azokkal nincs gond, viszont a 4-12 éves korosztálynak gyártott holmik erősen kifogásolhatóak.
A helyzetet az is nehezíti, hogy a divatmárka honlapján is túlsminkelt, csábos pózban beállított kislányok szerepelnek, a felnőtt nőknek készült fehérnemű-fotókhoz viszont „visszafiatalították” a nagykorú modellt, hogy kellően “lolitás” legyen a végeredmény.
A Le Snob – Lingeries című könyv szerzője, Marilisa Racco nem rejtette véka alá véleményét és kemény szavakkal kritizálta a Jours Après Lunes divatcéget: „Nagyon aranyos, amikor a kislányok felveszik édesanyjuk ruháit, ékszereit és magas sarkú cipőit. Ezek a képek viszont egyáltalán nem aranyosak. Nem helyénvaló, ha egy négyéves gyermeknek úgy feltupírozzák a haját, mint Brigitte Bardot-nak az És Isten megteremté a nőt című filmben. Egy gyöngyökkel díszített háromszög-bikini nem egy kislánynak való holmi”- nyilatkozta a New York Daily Newsnak.