Egyre több divatanyag és kampány lát napvilágot, melyben a nők bemutatása átlép egy bizonyos határt. Nehéz eldönteni melyik vélemény helytálló és melyik túlkapás. A kedélyeket legutóbb a Victoria’s Secret karácsonyi reklámfilmje borzolta: a Michael Bay által rendezett kisfilmben tökéletes testű sztármodellek vonaglanak különböző helyzetekben, flörtre csábítva a nézőt. Egy kifejezetten női vásárlóknak szóló termék esetében ez nem túl okos lépés, kivéve, ha a férfi vásárlók megszerzése a valódi cél. Ugyanis a világszerte népszerű fehérneműmárka a gyengébbik nemnél már státuszszimbólummá nőtte ki magát, de a férfiak számára egy „női mánia” maradt. A téli kampány segítségével fordulhat a kocka és egy kívánatos, ám elérhető fantázia megtestesülése lehet a fehérnemű, melyet néhány dollárért kedvesükre aggathatnak a karácsonyi ajándékbontás után. Jezebel, az éles nyelvű divatújságíró szerint a cég nagyott hibázott ezzel a megközelítéssel, a nők tárgyként való bemutatását pedig egyszerűen felháborítónak tartja.
The Giro újságírója, Kia Miakka Natisse ennél keményebb szavakkal illette a Victoria’s Secret 2010-es divatbemutatóját. Szerinte a nők tárgyként való bemutatásán túl, a rasszizmus határát is súrolja a show. A „wild things” (vad dolgok) nevű szekcióban felvonuló kreol bőrű lányokat törzsi testfestés díszíti, amit Natisse rasszistának titulált. Szerinte ezzel a divatcég azt sugallja, hogy a fekete nők barbár, modern kori rabszolgalányok, akikkel azt csinál napjaink férfija, amit csak akar. Ez már a nők egyenjogúságát is sérti. Egyes lapok kontrának hozzák fel az Ultimo divatcéget, akiknél sosem volt ehhez hasonló botrány, még annak ellenére sem, hogy a teltidomú Kelly Brookot szerződtették.
Íme a nagy port kavart videó: