Eddig is óriási sikert arattak a Diesel reklámok, melyek főként a fiatalságot vették célba és az életben megismételhetetlen, őrült pillanatok átélésére buzdítottak. A mostani kampány messzebbre ment a megszokottnál és napjaink egyik tabu témáját tette terítékre: szex az egyetemeken, bujaság a munkahelyen és nyílt erotika az egész városban.
Könyvtári labirintusokba, délutáni tanulószobák túlfűtött jeleneteibe és metrón kacérkodó, magukat mutogató fiúk és lányok világába vezet minket ez a fotósorozat. A nyílt és botrányos szexuális életét élő tini és felsőoktatásbeli diáktársadalom adta az ihletet és valljuk be, a témában remek múzsára leltek a Diesel-nél! Hiteles, vidám és mindenképp figyelemfelkeltő anyagot készítettek új kollekciójuk promotálásához.
A színes alsókon az ellenkező nemnek szóló feliratokra tették a fókuszt, ügyesen elterelve a figyelmet az egyszerűbb szabásvonalakról.
Ötletből és bátorságból nincs hiány most sem. Talán a legötletesebb kép díját a színházi függöny mögül kikukucskáló, női bugyit viselő “rendezőasszisztens fiú” fotográfiája vihetné haza.
AJÁNLOTT LINKEK: diesel intimate collection (diesel.com)