Tech

15 évig kellett várni az Instagram mostani bejelentésére

Jaap Arriens/NurPhoto via Getty Images
Jaap Arriens/NurPhoto via Getty Images

Tizenöt éve már annak, hogy elindult az Instagram, azonban a fejlesztők sokáig nem hallgattak a felhasználók azon kérésére, hogy adjanak ki egy iPadekre optimalizált alkalmazást. Egészen idáig – írja a TechCrunch.

A Meta által tulajdonolt közösségi oldal ugyanis bejelentette, hogy szeptember 3-án végre kiadott egy iPad alkalmazást, ami azt jelenti, hogy a felhasználóknak már nem mobilos alkalmazást kell használniuk, amely nincs optimalizálva nagyobb képernyőkre, és véget ért annak a kora is, hogy az Instagramot a webes böngészőből kell elindítani.

Az iPad alkalmazás az összes funkcióval rendelkezik, amivel a mobilos app is. A történetek az alkalmazás tetején jelennek meg, a bal oldali oldalsávból pedig a privát üzeneteket, a Keresést, a Felfedezést és az értesítéseket lehet előhívni.

Emellett az alkalmazás alaposan kihasználja a nagyobb képernyőt.

Amikor egy videót nézünk, az oldalsó részen megtekinthetjük az ehhez fűzött hozzászólásokat, az üzenetek lapon pedig megnyithatunk egy adott beszélgetést, miközben a bal oldalon továbbra is láthatjuk majd az összes aktív csevegést.

A cég szerint az új Instagram alkalmazás minden iOS 15.1-es vagy újabb rendszert futtató iPadre elérhető. Az új, tabletes dizájn hamarosan az androidos készülékekre is megérkezik majd.

Kapcsolódó
Nézzen rá az Instagramra, hasznos újítások érkeztek
Más platformokról már ismerősek lehetnek az újítások, de az Instagramon érdekesek lehetnek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik