Light

Girls Aloud: így kell lezúzni egy Ferrarit

Pusztán ki kellett volna állnia a parkolóból őszösziségének, ám ehelyett cirka tíz méteren belül finoman, és nőiesen leamortizálja a jobb sorsra érdemes álomautót.

Az abszolút elérhetetlen sportkocsi szimbólumát mindig is két olasz márka jelentette: a Lamborghini és a Ferrari. Van valami Modena környékén Itáliában, valami megmagyarázhatatlan, hogy a lóerők és a dizájn ennyire össze tud sűrűsödni a két csodában.

Mutattunk már be törött és lezúzott gépeket, sőt volt már darabokra lőtt Porsche is a felhozatalban, de alig pár méteren lezúzott verda még nem szerepelt a palettánkon. Ehhez azért kellenek az angolok, és a vállalkozó kedvű televíziós műsoraik, ahol az autókat akár hétköznapi elkövetőkkel, avagy hírességekkel, közéleti személyiségekkel is hajlandóak teszteltetni.

A türelmetleneknek a főcselekményhez kéretik 3:50-ig tekerni!

A Fifth Gear (a mi rádiós Ötödik sebességünk távoli névrokona) egyik adásában egy Porschét kellett meghajtaniuk a Girls Aloud lánycsapat tagjainak, majd a legjobb eredményt produkáló hölgy kipróbálhatott egy Ferrari 355-öst. Az együttes egy tehetségkutatón alakult annak idején, legismertebb énekese a legnagyobb eséllyel Cheryl Cole, ám nem ő, hanem Sarah Harding nevű társa lett a nyertes.

A kisasszony már a gyorsasági futam alatt holdkórosnak tűnt, elég csak a műsorvezető megrökönyödött arckifejezését, a beszédes keresztvetést, vagy a folyamatos “fék, fék, fék!” felkiáltásokat figyelnünk, pedig Jason Plato civil foglalkozását tekintve eredetileg autóversenyző. Ad is egy gyorstalpalót a vihorászó, láthatóan jól szórakozó, balfék sofőrnek, miközben nem győz a volánhoz kapkodni – a végére nem kicsit fő le a feje.

Hosszas előkészítés után jön a lényeg: hősnőnk csak beszáll a következő menetre a tűzvörös gyönyörűségbe, és éppen ki szeretne gurulni a parkolóból, ámde a stáb egyik középvezetőjének céges Chryslere útban van. Legalábbis neki.

Annyira megijed, hogy azt hiszi, valakit elütött. Meg is érdemli, hogy kitörje a frász. Az sem mentség, hogy a Ferrari kormánya nem a briteknél megszokott, hanem a másik oldalon található. Lehet, hogy a popsztársághoz van talentuma, de a vezetéshez tuti nincs. A koccanás után olyan ideges, hogy még a sisakja levétele sem megy egyedül. A segítségére siető kolléga viszont a védőfelszerelés pántjával történő megfojtással fenyegeti. Ez talán érthető…

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik